Директор Baldur’s Gate 3 визнає потенціал ШІ, але не збирається замінювати ним людей
Генеральний директор Larian Studios Свен Вінке визнає потенціал штучного інтелекту. Його студія застосовує ШІ для прискорення певних процесів. Та коли з’являються більші навантаження, компанія шукає нових спеціалістів, а не замінює їх за допомогою генеративних інструментів.
«Моя позиція щодо ШІ дуже проста. Це інструмент, який ми використовуємо для того, щоб робити речі швидше. У нас так багато роботи, що ми раді будь-якій допомозі. Я не думаю, що це коли-небудь замінить творчий підхід до справи, і я можу вкласти гроші туди, де є таланти», — розповів Вінке в інтерв’ю IGN.
Керівник також розповів, що шукає нових фахівців у штат Larian, коли збільшуються навантаження. Він не збирається глибше інтегрувати штучний інтелект для заміни окремих розробників.
«Концепт-арт — це те, що сильно постраждало через такі речі, як Midjourney. Тож ми нещодавно додали 15 концепт-художників до нашої команди. І це абсолютно протилежне тому, що ви очікували, чи не так? Тому що це було вузьким місцем у нашому конвеєрі. Тобто те, що концепт-арт надходив недостатньо швидко, тому істоти створювалися недостатньо швидко, тому технічні аніматори не могли робити ріги достатньо швидко, тому аніматори не могли створювати монстрів достатньо швидко, тому у них закінчувалася робота, а це найгірше, що може трапитися в середовищі розробки. Ось як ми вирішуємо цю проблему. Ми наймаємо сценаристів, а не змушуємо ChatGPT писати їхні діалоги. Однак я хочу сказати, що я бачу можливості використання генеративного ШІ», — додав Вінке.
Окремо директор Larian висловився про створення розумних неігрових персонажів за допомогою штучного інтелекту. Він вважає, що це гарна сфера для застосування ШІ, особливо в реактивних проєктах. Однак Вінке не вірить в автоматичну розробку таких NPC із застосуванням генеративних інструментів.
Нагадаємо, раніше ми писали, що на GDC2024 Ubisoft представила проєкт NEO NPC. Це інструмент, за допомогою якого задаються характер, передісторія та стиль розмови персонажа. На основі вхідних даних ШІ імпровізує в діалогах з гравцем.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів