Директор Pillars of Eternity II пояснив, чому він був «жахливим м*даком» у ставленні до команди під час розробки

Джош Соєр займав пост керівника розробки останніх проєктів Obsidian Entertainment. Сюди відносяться Fallout: New Vegas, Pentiment, Pillars of Eternity та Pillars of Eternity II: Deadfire. Під час виробництва останнього проєкту зі списку директор поводив себе як «жахливий м*дак» у ставленні до команди. І на те було декілька причин.

В інтерв’ю Rock, Paper, Shotgun Соєр розповів про проблеми, якими супроводжувалася розробка Pillars of Eternity II: Deadfire. Основною став брак часу, коли команда не могла гарантувати потрібну кількість контенту до заявленої дати релізу.

«З Pillars of Eternity II ми опинилися в ситуації, коли знали, що у нас недостатньо часу, за дев’ять місяців до випуску. Ми висловили занепокоєння керівництву, і варіанти були такі: або інвестувати більше часу в гру, або скоротити масштаби та персонал. Але вони не хотіли цього робити», — розповів Соєр.

Менеджмент відмовився зменшувати кількість контенту й не бажав переносити гру. За словами директора розробки, після цього люди в студії стали «дуже грубими». Соєр не впізнавав себе, тому що настирливо підштовхував фахівців більше працювати.

Через це атмосфера стала напруженою, а керівник не витримав і направив менеджменту листа. Він заявив, що не збирається дороблювати гру, поки команда не отримає більше часу. Зрештою дату запуску змістили, Pillars of Eternity II отримала високі оцінки, але не стала популярною серед аудиторії.

«Вона продавалася погано, і це дуже деморалізувало. Я думав: „Чорт, я був величезним, жахливим м*даком у відношенні до цієї команди“. І це було великою втратою», — підсумував керівник.

Нагадаємо, нещодавно ми публікували думки Соєра про вигорання. Він вважає, що це найбільша небезпека в ігровій індустрії, яка замінила понаднормові.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі