Творці Warframe та Baldur’s Gate 3 назвали Steam «демократичною платформою», яка продовжує трансформувати ринок ПК
Розробники Warframe, Baldur’s Gate 3, Slay the Spire та EVE Online одностайно похвалили Steam. Вони вважають, що це «демократична платформа», яка лишається незмінною навіть в буремні часи для геймдеву.
Такими думками фахівці поділилися в рамках круглого стола, організованого PC Gamer. Віцепрезидентка з видавничої діяльності CCP Games Ейрун Йонсдоттір заявила, що Steam продовжує бути важливою частиною конвеєра EVE Online. У гри є власний додаток для запуску, проте вона стала доволі популярною в магазині з моменту запуску. А Майкл Даус, видавничий директор Larian Studios, назвав сервіс Valve «демократичною платформою».
«Думаю, таких платформ є дві: Steam, та й Switch теж, є досить демократичною платформою. Якщо ваша гра дуже, дуже хороша, у вас є дуже великі шанси, що люди в Steam її побачать. Ви маєте докласти зусиль, вона має бути хорошою, це не так просто, але це набагато краще, ніж, наприклад, агітувати за свою гру з кимось іншим протягом 12 місяців, щоб змусити їхню команду магазину зацікавитися нею. Як представник індустрії комп’ютерних ігор, я розумію, що це машина для друку грошей, але це просто чудова константа в нашій індустрії, яка справді перебуває в режимі довбаної паніки. У цьому сенсі це бастіон», — заявив Даус.
Розробник Slay the Spire Кейсі Яно відзначив іншу сторону Steam. Він вказав на прихильність сервісу до інді-ігор, які просуваються паралельно з блокбастерами й мають шанси знайти аудиторію.
«Колись я створив флеш-гру і, здається, заробив на ній 20 доларів. „Цього недостатньо, ми навіть не надішлемо вам чек“, — сказали мені. Але з’явився Steam, і я подумав: „Вау, можливо, деякі люди дійсно можуть заробляти на цьому“. Я б навіть не мав роботи... Я б хотів, щоб більше людей могли потрапити в індустрію, але це проблема не стільки Valve, скільки нашого суспільства. Valve дає більше шансів більшій кількості людей», — додав Яно.
А підсумувала думки про Steam креативна директорка Warframe Ребекка Форд. На її думку, Steam вже понад десять років позитивно впливає на ринок ПК.
«Ми запустилися в Steam у відкритому бета-тестуванні в березні 2013 року. Він став для нас трансформаційним і продовжує залишатися таким. «Я дуже оптимістично дивлюся на ПК як на основну платформу. Я вважаю, що це найважливіша платформа для людей нашого віку, і вона має найбільший потенціал для побудови транскордонних спільнот. Я спілкувалася з більшою кількістю людей, ніж будь-коли вважала можливим за все своє життя, і все тому, що я сіла за комп’ютер, встановила Steam, Discord і грала з ними в ігри. Ці дві речі разом, як сили, є надзвичайно позитивними, навіть в ізоляції», — розповіла Форд.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, що Valve частково змінила політику повернення коштів у Steam. Тепер години, проведені у проєкті із завчасним доступом ще до його офіційного релізу, рахуватимуться при поверненні коштів.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів