Відсутність російської локалізації та складність жанру. Розробники Level Zero: Extraction прокоментували негативні відгуки на гру
Частина користувачів Steam прохолодно зустріли реліз Level Zero: Extraction в дочасному доступі. Ми поспілкувалися зі студією DogHowl Games про причини негативних відгуків, реакцію на них та подальші плани розробників.
Команда визнала, що запуск виявився складнішим, ніж вони очікували. Проте творці виразили впевненість у своїх силах. Вони заявили, що впораються з поточними викликами.
«Щодо відгуків, то деякі з них — справедливі, а деякі — дуже несправедливі. Плюс відсутність російської локалізації та продажів у рф теж впливає на кількість негативних відгуків. Слід також відзначити, що ми виступили в дуже конкурентному та складному жанрі, де багато проєктів, включно з успішними, мають змішані відгуки. А ще, звісно, вплинув вихід великої гри в цьому ж жанрі в один день з нами», — розповіли в DogHowl.
Зараз вся команда активно працює над покращенням Level Zero: Extraction на основі отриманого фідбеку. Розробники планують випускати часті оновлення — приблизно раз на тиждень. Саме через потенційні проблеми DogHowl не наважилася на повноцінний реліз, а випустила гру в дочасному доступі.
«Команда працює на ліміті своїх сил для того, щоб гра ставала кращою і ми показували позитивну динаміку. Насправді вже показуємо. Тому залишайтеся з нами. Ми певні, що з підтримкою української аудиторії, все вдасться», — підсумували розробники.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, що на старті максимальний онлайн в Level Zero: Extraction склав 2600 осіб. Відгуки в Steam дещо покращилися, та все ще лишаються змішаними.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів