Видавничий директор Baldur’s Gate 3 та інші розробники розкритикували Take-Two за нещодавнє закриття двох студій
Нещодавно стало відомо, що Take-Two Interactive закрила одразу дві студії — Roll7 and Intercept Games. Таке рішення не сподобалося частині розробників, які виступили з відвертою критикою компанії в соцмережах.
«Великий корпоративний цикл просто кипить навколо людей, культури, людського фактора, командної роботи та гордості. А потім, коли операційні збої призводять до масових звільнень, людський фактор цілеспрямовано відкидається. Маску знімають. Корпораціям начхати на вас», — написав Майкл Даус, видавничий директор Larian Studios.
Британський актор озвучення Джон Картрайт відреагував на новину скриншотом з вартістю Take-Two. Компанія оцінюється в понад $24 мільярди. А Едд Коутс, Lead UI у Radical Forge запитав, наскільки це було необхідно з огляду на прибутки від GTA Online.
«У мене немає слів. Як це взагалі могло бути необхідно, враховуючи ті гроші, які Take-Two заробляють на GTA Online? Стільки жадібності, що їх ніколи не вистачає», — написав Коутс.
До критики також доєднався Дел Вокер, Principal Character у Wildlight Entertainment. Він перелічив досягнення Roll7, яка відома за серією OlliOlli та Rollerdrome, і зробив висновок, що навіть вони не можуть врятувати від закриття.
«Ви можете створити інді-гру, номіновану на Golden Joystick, яка отримає 9/10 на IGN та в Steam, виграє BAFTA за найкращу британську гру й буде прибутковою, а мегакорпорація все одно вас закриє», — написав Вокер.
Нагадаємо, раніше ми писали про рішення Take-Two щодо закриття студій. Тоді видавець не пояснив своє рішення. Компанія лиш зазначила, що «раціоналізує свій портфель» і для цього проводить звільнення.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів