Опитування продемонструвало, що 70% розробників стурбовані стабільністю ігор-сервісів
В лютому Griffin Gaming провела дослідження та з’ясувала, що 95% студій працюють над іграми-сервісами. Проте розробників турбує стабільність цього формату розповсюдження проєктів. Про це свідчать дані нового дослідження.
Портал Game Developers опитав 600 респондентів в лютому та березні. З них 70% стурбовані стабільністю моделі реалізації ігор з сервісною підтримкою.
Основною проблемою 63% розробників відзначають потенційну втрату інтересу до проєкту серед аудиторії. В такому випадку подальша підтримка продукту стане фінансово невиправданою.
«Коли йдеться про ігри-сервіси, думки розробників щодо їхнього впливу на індустрію наразі розділилися. 44% мають змішану думку про них, тоді як 45% ставляться до них негативно», — сказано в опитуванні.
На тлі занепокоєння стабільністю ігор-сервісів зростає популярністю платних доповнень. Згідно з опитуванням, 30% респондентів розглядають можливість реалізації DLC для своїх проєктів. Показник збільшився на 9% у порівнянні з минулим опитуванням.
Також 76% розробників планують випускати ігри в цифрових версіях. І лише 22% повідомили, що хочуть паралельно продавати проєкти на дисках. Раніше цей показник досягав 27%.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про обсяг венчурних інвестицій у геймдев. Згідно зі свіжою аналітикою, у першому кварталі
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів