Розробники зі всього світу прокоментували нещодавнє закриття студій Microsoft, розкритикувавши корпорацію

Днями ігрову індустрію сколихнула звістка про закриття чотирьох студій Microsoft. Корпорація вирішила позбавитися від Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog і Roundhouse. Рішення шокувало багатьох розробників, які публічно прокоментували його в соцмережах.

Кен Левін, голова Ghost Story Games, запросив фахівців працювати над Judas, якщо у них є потрібні для цього навички. А Сіндзі Мікамі, засновник Tango Gameworks, обійшовся одним словом: «Сумно». Проте багато геймдев-спеціалістів не стримували себе.

У популярному твіті інді-розробниця Мейзі О Дорхайд перелічила 11 речей, які більше не можуть дати відчуття безпеки в геймдеві. Сюди відносяться гарні ігри, прибуткові проєкти, велика або маленька команда тощо. Таким чином вона натякнула, що закрити можуть абсолютно будь-кого.

«Надзвичайно круто і зовсім не катастрофічно, що навіть студії та розробники, які створюють відзначені нагородами ігри або бестселери, не захищені від реструктуризації та розподілу ресурсів в інших напрямках», — письменниця з Firaxis Емма Кідвелл.

"«Я не розумію закриття Tango Gameworks. Я маю на увазі... Чому закривати? замість того, щоб продати? Впевнений, що команда легко змогла б знайти новий дім», — генеральний директор студії Helldivers 2 Йохан Пілестедт.

«Я не можу уявити, щоб для морального духу було особливо добре чути, як тебе звільняють через пріоритетність *іншого розробника*. Особливо якщо ти в іншому регіональному офісі закритої дочірньої компанії. Уявляю, як читаю це і працюю в Obsidian, або ще десь. Дико», — видавничий директор Larian Studios Майкл Даус.

«Просто неймовірно сумно. Якщо ми закриваємо студії, які створюють такі неймовірні ігри, як Hi-Fi Rush, Prey та The Evil Within, то яка надія залишається для всіх, і що ми взагалі робимо?», — письменниця та дизайнера Santa Monica Studio Алана Пірс.

Режисер Alan Wake 2 Кайл Роулі заявив, що Remedy Enthertainment надихалася дилогією The Evil Within при створенні свого горору. А інші фахівці та рекрутери почали пропонувати вакансії у своїх компаніях.

Нагадаємо, виконавчий директор Xbox Метт Буті прокоментував закриття. Він заявив, що корпорація планує зосередитися на пріоритетних іграх від інших команд. А от директор Microsoft Gaming Філ Спенсер поки що не висловлювався щодо цього.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Та можна скільки завгодно хаяти майкрософт , але вони дивляться на це з точки зору бізнесу. Prey крута гра — абсолютно провалилася в продажах. Evil within провалився , другий також не виправдав очікувань хоча у нього і був довгий хвіст, при тому що це майже геніальні хорори. Hi-Fi теж крута гра і в неї все непогано, але в продажах суперхітом не стала. Про Redfall взагалі тут нічого казати. І хоча це були гроші не майкрософт тоді, але перед придбання бесезди майки точно робили аудит і точно все це побачили, що утримання цих студій як ААА, а результати такі собі. Цинічний капіталізм як він є. Плюс це попало на час переформатування бізнес моделі самої майкрософт яка точно хоче відходити від великих блокбастерів в угоду більшої кількості не таких великих ігор. А ось чого ці студії не залишили з переформатуванням в нову бізнес модель — ось це гарне питання. Можливо справи у microsoft gaming division зовсім погані в цьому році і це все такий кризовий меджмент, але це лише припущення.

Щодо Hi-Fi, то Microsoft сама відмовилася рекламувати гру, а просто її випустила.

Танго сделала шедевральную Hi-fi rush, а Аркейны склепали в свое время великий Dishonored. Казалось бы, есть 2 студии, которые сделали 2 великие игры. Дай им денег и ресурсов, пусть делают продолжения франшиз. Но зачем? Лучше себе в голову выстрелить. Это надежнее. Никаких рисков.

А если серьезно, то предельно странное решение. Тут даже добавить нечего. Оно странное и все.

Трохи поправлю що ці аркейн не менш крутіший Prey робили, а не дісхоноред, але в цілому погоджуюсь, майки зовсім не відчувають що роблять

Я завжди захищав Microsoft, тепер не хочу. Більше зеленим не довіряю ніскілечки. Закрити авторів Prey це blowmind.

Как раз таки они делали обе игры. Если точнее, то они принимали участие в разработке Диса.

Підписатись на коментарі