Розробники зі всього світу прокоментували нещодавнє закриття студій Microsoft, розкритикувавши корпорацію
Днями ігрову індустрію сколихнула звістка про закриття чотирьох студій Microsoft. Корпорація вирішила позбавитися від Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog і Roundhouse. Рішення шокувало багатьох розробників, які публічно прокоментували його в соцмережах.
Кен Левін, голова Ghost Story Games, запросив фахівців працювати над Judas, якщо у них є потрібні для цього навички. А Сіндзі Мікамі, засновник Tango Gameworks, обійшовся одним словом: «Сумно». Проте багато геймдев-спеціалістів не стримували себе.
У популярному твіті інді-розробниця Мейзі О Дорхайд перелічила 11 речей, які більше не можуть дати відчуття безпеки в геймдеві. Сюди відносяться гарні ігри, прибуткові проєкти, велика або маленька команда тощо. Таким чином вона натякнула, що закрити можуть абсолютно будь-кого.
«Надзвичайно круто і зовсім не катастрофічно, що навіть студії та розробники, які створюють відзначені нагородами ігри або бестселери, не захищені від реструктуризації та розподілу ресурсів в інших напрямках», — письменниця з Firaxis Емма Кідвелл.
"«Я не розумію закриття Tango Gameworks. Я маю на увазі... Чому закривати? замість того, щоб продати? Впевнений, що команда легко змогла б знайти новий дім», — генеральний директор студії Helldivers 2 Йохан Пілестедт.
«Я не можу уявити, щоб для морального духу було особливо добре чути, як тебе звільняють через пріоритетність *іншого розробника*. Особливо якщо ти в іншому регіональному офісі закритої дочірньої компанії. Уявляю, як читаю це і працюю в Obsidian, або ще десь. Дико», — видавничий директор Larian Studios Майкл Даус.
«Просто неймовірно сумно. Якщо ми закриваємо студії, які створюють такі неймовірні ігри, як Hi-Fi Rush, Prey та The Evil Within, то яка надія залишається для всіх, і що ми взагалі робимо?», — письменниця та дизайнера Santa Monica Studio Алана Пірс.
Режисер Alan Wake 2 Кайл Роулі заявив, що Remedy Enthertainment надихалася дилогією The Evil Within при створенні свого горору. А інші фахівці та рекрутери почали пропонувати вакансії у своїх компаніях.
Нагадаємо, виконавчий директор Xbox Метт Буті прокоментував закриття. Він заявив, що корпорація планує зосередитися на пріоритетних іграх від інших команд. А от директор Microsoft Gaming Філ Спенсер поки що не висловлювався щодо цього.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів