×

«За час війни гумор став важливою зброєю». Розробник розповів про створення гри, де треба ловити путіна в презерватив

Нещодавно в Google Play вийшла гра Stop Huilo, в якій користувачі можуть ловити путіна у презерватив та банками з огірками збивати ворожі дрони. Ми детально розповідали про неї у нашій добірці українських ігор про війну. А нещодавно ми поспілкувалися з одним із розробників гри, Владиславом Бойцовим, CEO Cyber Balls, який розповів про те, що надихнуло команду на створення такого проєкту, розкрив плани на найближчі апдейти, а також пояснив, чому не варто чекати зараз на масштабний ААА блокбастер про війну від українських розробників.

— Останнім часом вийшло багато маленьких ігор про російсько-українську війну. Здебільшого ці ігри були про крадіжку або знищення російських танків. Як у вас виникла така оригінальна ідея?

Ідею гри нам навіяв креатив однієї південноамериканської компанії, яка виробляє презервативи. Чесно кажучи, ця гра — це сублімація ненависті та неповаги нашої команди до потвори, яку створило та вигодувало радянське КДБ. І наша ненависть знайшла вихід у вигляді чорного гумору та відкритого знущання з потвори.

Ми, як і всі Українці, називаємо цю істоту — HUILO. Сенс гри в тому, щоб не пропустити жодного HUILO, який летять з гори до низу. Для цього гравець керує презервативом, який розташований у низу екрана. Швидкість поступово росте, і якщо гравець пропустив одне HUILO, він втрачає одне життя

— Крім бомб і безпілотників на гравця також падають пляшки горілки, сало, вітаміни і банки з огірками — такі собі бафи і дебафи. Чому саме вони?

За час війни гумор став важливою зброєю, і за це велика подяка нашому прекрасному українському народу! У нас якось відразу народилася ідея розділити на погане і добре. У грі дебафи, що шкодять гравцеві — це символи війни, бомби, літаки, військові дрони вони за HUILO. А бафи — це мирні предмети, наприклад, банка огірків, яка збиває дрон, біологічна зброя «Гуси», та багато іншого. Уся ця атрибутика — наш новий український фольклор. Так що дякуємо усім нам!

— Досвід користувачів дуже сильно псує реклама, яка з’являється одразу після першого програшу. Тобто в той час, коли гравець ще знайомиться з механіками. Чи не думаєте, що це відштовхне гравців?

Прямо зараз ми все міняємо. Ми працюємо над апдейтом із новим рекламним алгоритмом, де буде 70% — 15 секунд банер з кнопкою фондів та 30 % — комерційна реклама.

Наразі ми тестуємо декілька рішень. Я сподіваюся, що зміни сподобаються навіть найвибагливішим гравцям. До речі, ми розглядаємо можливість взагалі прибрати рекламу з гри та таргетувати покази прямих посилань на Українські фонди допомоги на закордонних користувачів, щоб залучити до донатів не охоплені верстви аудиторії. Ми у процесі пошуку балансу.

— Варто відзначити дуже якісний арт у грі. Скільки людей працювало над проєктом? Як довго створювалася гра? Скільки грошей було витрачено на розробку?

Дякую за високу оцінку. Гумор та патріотизм нашого народу давали нам натхнення. Працювала команда із чотирьох осіб. Ми планували зробити все за два тижні, але зробили за 6 тижнів, не хочу розповідати подробиці, війна, немає струму, лежить інтернет, бомбардування. Про гроші, вибачте промовчу.

— Після релізу гри на Android ви отримували якісь відгуки про неї від користувачів?

Так, гра подобається. Ми не маємо можливості лити туди трафік використовуючи великі бюджети. Для видавців ця тема, як ви розумієте, не однозначна, для деяких токсична. Так що ми будемо використовувати всі вірусні та безкоштовні канали. Ну і можливо будемо шукати підтримку у некомерційних організацій, яким важлива ця тема.

— Як плануєте розвивати гру? Варто чекати на новий контент?

Так, ми плануємо великий апдейт 11-15 травня. Буде багато змін, новий контент, нова саунд сцена, як вже казав, будуть зміни у інтеграції реклами. Після цього ми плануємо зібрати білд для iOS і публікуватись в Apple Store. Далі ми будемо тільки підтримувати проєкт, бо подальший його розвиток це нові інвестиції, а вони можливі тільки за умов зацікавленості певних інвесторів.

— На вашу думку, чи варто очікувати від українських розробників на якийсь масштабний ААА блокбастер про війну?

Мені здається, не варто. Можуть виходити лише маленькі ігри, які створюються за умов творчого виклику. Я вважаю, що рівень розробки який демонструє наша гра — це десь максимум якості опрацювання такої теми. А після нашої перемоги можливо з’являться художні історії на кшталт «Відьмака», з яких потім буде народжено масштабні проєкти. Stop HUILO! Stop WAR! Слава Україні!

Нагадаємо, Stop Huilo вийшла на Android і доступна безплатно в Google Play.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі