Розробник одного з найуспішніших інді-хітів 2024 року очікував продати 10 копій і повернутися в IT
Покерний roguelike Balatro став одним з головних ігрових відкриттів у 2024 році. Гра чудово продалася та отримала вельми позитивні відгуки. Творець проєкту цього зовсім не очікував, адже розраховував реалізувати десть копій та повернутися до попередньої роботи.
Про це соло-розробник під псевдонімом LocalThunk нещодавно написав в Twitter. Він подякував аудиторії за підтримку та цікавість до Balatro, адже тепер розробник може займатися своєю улюбленою справою.
«Рік тому я готувався опублікувати свою дивну маленьку гру в Steam і знову шукати роботу в ІТ. У травні я запустив сторінку магазину і розраховував продати близько 10 копій. Це був божевільний рік. Я такий вдячний, що тепер можу займатися улюбленою справою як кар’єрою», — написав LocalThunk.
Як для інді-гри, створеної однією людиною, Balatro досягла величезного успіху. Всього за десять днів з моменту релізу в кінці лютого кількість реалізованих копій досягла 500 тисяч. А менш ніж за місяць обсяг продажів зріс до мільйона примірників. В Steam Balatro має 29 779 відгуків, 97% з яких схвальні.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про анонс науково-фантастичної гри Jitter. Проєкт розробляє українська студія Berko Games, а його сюжет присвячено порятунку екіпажу у відкритому космосі.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів