Розробник одного з найуспішніших інді-хітів 2024 року очікував продати 10 копій і повернутися в IT

Покерний roguelike Balatro став одним з головних ігрових відкриттів у 2024 році. Гра чудово продалася та отримала вельми позитивні відгуки. Творець проєкту цього зовсім не очікував, адже розраховував реалізувати десть копій та повернутися до попередньої роботи.

Про це соло-розробник під псевдонімом LocalThunk нещодавно написав в Twitter. Він подякував аудиторії за підтримку та цікавість до Balatro, адже тепер розробник може займатися своєю улюбленою справою.

«Рік тому я готувався опублікувати свою дивну маленьку гру в Steam і знову шукати роботу в ІТ. У травні я запустив сторінку магазину і розраховував продати близько 10 копій. Це був божевільний рік. Я такий вдячний, що тепер можу займатися улюбленою справою як кар’єрою», — написав LocalThunk.

Як для інді-гри, створеної однією людиною, Balatro досягла величезного успіху. Всього за десять днів з моменту релізу в кінці лютого кількість реалізованих копій досягла 500 тисяч. А менш ніж за місяць обсяг продажів зріс до мільйона примірників. В Steam Balatro має 29 779 відгуків, 97% з яких схвальні.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про анонс науково-фантастичної гри Jitter. Проєкт розробляє українська студія Berko Games, а його сюжет присвячено порятунку екіпажу у відкритому космосі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Щось останнім часом почали вистрілювати подібні ігри. До цього багато говорили про Суйку, яка спочатку виходила на піко8, потім зробили її ремейк на консолі, а вже зараз маємо купу клонів, навіть, від таких відомих розробників як inti creates.

Як оце так відбувається? Вдалий закид у певні комʼюніті чи купа грошей на маркетинг?

похоже, что случайно
если игра действительно крутая, у ее есть ненулевые шансы выстрелить без всякого маркетинга
тот же Balatro народ заприметил еще во время Steam Next Fest и с этого момента релиза ждали уже десятки тысяч людей

А, ось воно як. Я про Балатро не чув до релізу. А як ігри потрапляють до того Стім фесту? Просто заявку подати та гра буде десь там у списках?

интересно, насколько активно и удачно игра будет обновляться дальше

Stardew и VS сразу пошли прирастать новыми разработчиками, но Balatro такая, что ее можно и дальше фигать в одно лицо

Думаю, розробник свій успіх не розгубить і буде випускати оновлення, хоча частота поки незрозуміла.

думаю, что он уже себя обеспечил до конца жизни, можно сидеть на жопе и плевать в потолок
большие деньги часто ломают людей

Ну, декілька мільйонів точно заробив, але в Штатах це навряд прямо на все життя. Хіба що гарно інвестуватиме далі.

Балатро аддиктивніше за наркотики)

Підписатись на коментарі