Директор з дизайну Starfield звинуватив гравців, що вони «відірвані» від геймдев-реалій

Еміль Пальяруло, Design Director Starfield, опублікував серію постів у своєму мікроблозі. Він висловився про відірваність деяких гравців від геймдев-реалій в контексті спекуляцій на тему створення останньої action-RPG Bethesda Game Studios.

«Смішно, наскільки деякі гравці відірвані від реалій розробки ігор, і все ж вони говорять з повним правом. Я маю на увазі, що можу здогадатися, що потрібно, щоб зробити Hostess Twinkie, але я не працюю на фабриці, тож що, в біса, я насправді знаю? Небагато», — написав Пальяруло в Twitter.

За словами директора, гравці мають право критикувати проєкти, бо платять за них. Він раніше теж писав огляди на одному з сайтів, проте більше цього не робить із солідарності до колег з індустрії.

«Протягом усього цього часу я не мав жодного уявлення про те, що таке розробка ігор. Як важко працюють дизайнери, програмісти, художники, продюсери та всі інші. Боротьба за втілення задуму в життя з постійно мінливими ресурсами. Стрес», — додав Пальяруло.

Керівник відзначив, що не скаржиться на свій вибір — бути розробником. Але він хоче донести думку про те, наскільки важко створювати ігри. За його словами, завжди є проєкт, який хочеться реалізувати, і який можеш. Доводиться йти на важкі вчинки та рішення.

«Але для того, щоб досягти цього, щоб максимально наблизити її до бачення, команді доводиться докладати все більше й більше зусиль... часто маючи справу з перетасуванням розробників (або їх звільненням), наближенням дедлайнів і творчими рішеннями, які ви не хотіли б приймати», — продовжив Пальяруло.

Директор закликав користувачів не спекулювати на тему виробничого процесу, бо вони ніколи не дізнаються різних деталей. А ще керівник підкреслив, що ігри створюють звичайні люди, які хочуть принести радість фанатам.

Нагадаємо, раніше ми писали, як українська спільнота вирішила самостійно локалізувати Starfield. Ентузіасти закликали всіх охочих доєднатися до проєкту на волонтерських засадах.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

«Ігри створюю звичайні люди які хочуть принести радість фанатам» — та ти що)

5 років працюю тільки і бачу як усі хочуть донести радість)
Частіше мова про гроші та як усе скопіювати, злизати щоб ізі мані зробити)

Хочеш робити радість — не скигли що не виходить)
А то каламбур: і радість приносити хоче і просить щоб фанати не скаржилися що не отримують бажаної власне радості. Бідненький))

Важка праця, з вух йде дим, і це є підставою щоб твій результат вже любила публіка? То можна піти грузити вагони і розказувати там про важку працю і що вона не ціниться)

Що до Starfield то це прорив, як то кажуть, по міркам «Betheda»)
Дякую що корабель не шляпа на персонажі, але в результаті це «шляпа» по факту)
Навіщо було трубіти про 1000 планет та інші комплекси пов’язані з розміром? ААА бірка — є. ААА прайс — є. «Відкритий світ» — є. 1000 планет — є. О це ви молодці, такі великі і такі поважні, ми бачимо-бачимо))

Нічого до кінця не реалізували в грі розробники і дизайнери, вона і досі виглядає як сирий продукт. Вважайте, що ви граєте не в повноцінну гру, а якусь Альфа версію. Немає відчуття відкритого світу як це було в Скайримі, немає відчуття дослідження. Навіть якщо не враховувати екрани завантажень, в Масс Еффект вони теж були, відсутня цілісність світу, наче все зроблено з окремих шматків. Якщо розробники не виправляться, як це робили розробники No Man’s Sky, наступні продукти Бєсєдки і цей продукт, просто будуть ще більше відштовхувати, і пересічних гравців, і фанатську аудиторію.

Уявляю, щоб коли почалися перші туристичні польоти на Марс і космічний корабель від SpaceX з парою тисяч пасажирів вибухнув в стратосфері, Ілон Маск почав писати у Твітері:
«Ви навіть не уявляєте, як важко створювати космічні кораблі. Ви відірвані від rocket science реалій. Так, лайно стається і люди іноді помирають тисячами за раз, але це не привід поливати брудом мою чудову компанію і її ракети».

Власне, написав це і зрозумів, що мабуть саме так Ілон Маск себе б і повів в описаній ситуації.

Гірша гра, якщо не за всю історію, то точно з усіх ігор бесєдки. Облівіон до сьогодня грається краще, та не викликає рвотний рефлекс.

Але все ж таки старщит найгірша гра за усю історію ігор, не тільки тому що ганебна на кожному рівні, але й тому що через неї, найлепша гра всесвіту БГ3 вийшла раніше ніж планувалось. Їй це не завадило бути кращею, але враження я не релізі погіршили, від поспішності, саме через цю зіркову маячню.

Напишіть цьому Ємілю у блозі, що біда не у тому всьому, а у тому, що він, та уся команда розробки — бездарне лайно.

Свен Винке слушает все эти сопли и согласно кивает головой )

Нажаль все що коментатори написали, майже все то є правда. Мені як прихильнику сінгл проектів Тодда починаючи з Морровінда дуже шкода що його «Магнум Опус» вийшов таким яким вийшов.

Звісно ігра то у цілому непогана, але усі очікування були дещо більше ніж на «непогану» гру.

А ще мені цікаво, це Пальяруло або Говард мають таки класні навички ховати від гравців цікаві механіки та пхати із проекта у проект усі погані рішення що були до цього? Він геймдизайн директор, це Тодд так все зіпсував своїми «хотілками»? Відправте його на пенсію.

Що заважало зробити гілку social, а саме навичку manipulation більш інтегрованою у геймплей ніж тільки квести Ryujin Industries?
Це ж цікава механіка!

А друга половина квестів сюжетки? High price to pay та entagled чудові квести з цікавою механікою.

Механіка new game plus тупо недороблена. Вона ж має такий великий потенціал! Чому виглядає як огризок?

Я тупо випадково знаходжу квести з дуже цікавим геймплеем та геймдизайном, як то привезти бухлішка зі старого кинутого корабля з пиратами на борту та попеременно працюючей штучной гравітацієй. А квест про «Джуно»? Хто робив ці квести, замінить цього Пальяуро, а Тодда відправте на пенсію, а їм передайте їх повноваження.

У грі є усі чудові геймдизайнерскі рішення, вони або недороблені або просто десь поховані серез безліч не дуже цікавих квестів та огризков недобудованих механік.

Короч, саме геймдизайнери і не допрацювали і саме головні, тому зараз і йдуть виправдання від них. Технічно Старфілд у набагато кращому стані ніж Скайрім та Ф4 на виході.

Зіпсований елемент дослідження як у Скайримі штучною генерацію префаб лабораторій/станцій тощо. Я не спорю, там багато цікавих штучно надизайнених інстансів як вміє робити Бетезда, але їх дохрена та вони розмазані. Я вже мовчу про симулятор дез стрендінга, відсутність нормальної мінікарти, абсолютно ніяких наслідків після проходження квестів фракцій та повна відсутність взаімодії серед цих фракцій

Ось і весь вирок Старфілду. Це чудовий, смачний торт, який мало того що не допекли, а ще й розмазали по столу. І сам шукай смачні ніштяки типу спиртованих фруктів або цельних шиаточків шоколаду/горішків у тому месіві з крему, цукру та сирого тіста.

Може майбутне ДЛЦ ще й як то виправе сітуацію. Але врятувати гру можуть тільки моди. Нехай народна творчість вже у який раз покаже Тодду що цікаво і працює, а що ні. Хоча мені здається, що йому не просто чхати, а чхати все сильніше кожен новий проект.

І ще один момент: я як великий фанат всього що пов’язано з космосом в сфері культури стверджую: вони ні чорта не знають про те як робити класні пригоди в космосі.

Пляк-пляк. Дебіла шматок. А на*** ви додали в гру тисячу планет на яких нічого немає? А якого *** ваша гра про космос є грою про завантаження? А чому у вашій прекрасній космічній грі персонажі харизмою нагадують персонажів твору тринадцятирічної дівчини яку по голові стукнули арматурою? А чому ваша гра на відміну від skyrim з його відомою мелодією не породила таких культових моментів?

Віз побіг попереду кобили.

А ще керівник підкреслив, що ігри створюю звичайні люди, які хочуть принести радість фанатам.

Я думаю, в першу чергу, все ж таки, вони це роблять за гроші. Я думаю часи коли люди були готові робити ігри на ентузіазмі за їжу вже давно пройшли. Тим паче коли мова йде про повноцінні ААА проекти, які взагалі то створюються для того щоб принести гроші холдерам. Тому тут пан Пальяруло трохи ліцемірить.

Проект вийшов невдалим. Гра нудна, сіра; геймдизайн застарілий, двіжок застарілий; квести убогі та нецікаві, планети пусті та однакові. Причому я не хейтер Тодда і був би тільки радий чудовій грі. Нажаль це не той випадок і такі помилки треба вміти визнавати. Так, неприємно, так, хтось буде за це відповідати — але тільки так можна суттєво покращити якість ігор які випускає студія.

Вчора один плиточник виклав пост у мікроблозі про те, що люди не розуміють як важко вкладати плитку. Тому всім треба просто її оплачувати а потім літати повз неї з закритими очима.

О, почалося. Я бачив таке у інді-розробників, але тут..
Друже Еміль, всім по*** скільки ви там сиділи над своєю ТЕС у космосі, якщо воно працює як лайно — то будь готовий отримувати за це. Якщо екрани завантаження на кожен пук, і це при ноу менз скай живому — будь готовий отримувати. Аудиторію не цікавить процес розробки, всім цікавий продукт в результаті. Он, той же НМС на релізі теж був лайном з червоним рейтингом. І нічо, Шон Мюррей свій шлях пройшов, все виправив і тепер тільки респекти ловить.

Теж так подумав, дарма він, з’їдять)

Підписатись на коментарі