Творці Dave the Diver розповіли про поєднання 2D та 3D на Unity та інструменти, які використовували під час розробки
Студія Mintrocket поділилися деталями створення Dave the Diver — одного з неочікуваних ігрових хітів 2023 року. Розробники розповіли про поєднання 2D та 3D на Unity та інструменти, які застосовували в процесі.
Як сказано в матеріалі видання 80 Level, команда використовувала Universal Render Pipeline (URP), C# Job System, Cinemachine та Input System в процесі виробництва. За словами ігрового директора Джехо Хвана, Mintrocket обрала Unity, тому що він гарантував автономію та економію часу. А ще керівник згадав про репутацію команди рушія, як «сильного мультиплатформного партнера».
Universal Render Pipeline дозволив розробникам оптимізувати графіку. Як вважає Mintrocket, це дало «велику перевагу» на ринку.
«Нам просто потрібно було налаштувати специфічний в залежності від платформи Render Pipeline Asset і вказати його в налаштуваннях якості. Ми встановили дуже високі графічні стандарти, і ми їх виконали», — розповів Чанхі Ву, провідний геймдизайнер.
Для швидкого оновлення графіки Mintrocket застосувала Shader Graph. А при поєднанні 2D та 3D знадобився Cinemachine. Це інструмент для розташування камер та попереднього перегляду ігрового процесу. Таке рішення позбавило від проблем, пов’язаних з перспективою збоку та взаємодіями у грі.
На певному етапі розробки одним з викликів стала генерація поведінки риб’ячої зграї. Щоб справитися з цією задачею, Mintrocket використала C# Job System та компілятор Burst.
«Зазвичай, лінійне обчислення кожного вектора для визначення поведінки рою призвело б до значного завантаження процесора, але написання коду за допомогою C# Job System, компіляція та оптимізація за допомогою компілятора Burst допомогли йому працювати значно краще», — розповів провідний програміст Босунг Со.
Інструмент Input System дозволив налаштувати керування під кожну платформу, що значно зменшило вартість портування Dave the Diver. Код та асети у кожній з версій залишалися без змін.
А наостанок Mintrocket згадала про співпрацю з інженерами Unity. Наприклад, команда Integrated Success допомогла виявити та виправити проблеми з профілюванням в коді та дизайні.
Нагадаємо, нещодавно ми випустили об’ємний матеріал з порівнянням Unity та Unreal Engine. Розробники відзначили сильні та слабкі сторони кожного з рушіїв, а також поділилися ідеями щодо їхнього покращення.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів