Художник з Rockstar Games представив похмуре середовище в дусі Elden Ring, створене з використанням LiDAR-сканування на UE5
Джонатон Грегорі Бік, Senior Environment Artist у Rockstar Games, продемонстрував свій персональний проєкт. Він реалізував середовище в дусі Dark Souls та Elden Ring на Unreal Engine 5, використавши LiDAR-сканування реальної локації.
Художник опублікував роботу на власній сторінці на ArtStation. Вона входить у серію Hinterlands, в якій автор розробляє тривимірні середовища, натхненні проєктами FromSoftware.
У новій сцені Грегорі Бік представив поєднання природної краси Англії та Шотландії. Він створив похмурий гірський регіон із загадковими лісами та зловісними руїнами фортеці.
Розробник застосував Unreal Engine 5 та декілька додаткових програм у своєму проєкті. Сюди відносяться Houdini, Substance 3D Designer, ZBrush, Maya, SpeedTree, Quixel Bridge, а також асети з бібліотеки Megascans.
Окремо варто зазначити, що Грегорі Бік скористався LiDAR-скануванням Скафелл-Пайку — найвищої гори в Англії. Ці дані нещодавно додали до UE5 як карту висот для створення ландшафту.
«Для текстурування ландшафту були використані інші корисні мапи, такі як Flow, Ambient Occlusion, Slope та інші кастомні мапи, які я створив за допомогою інструментів Houdini HeightField. Розміщення дерев і чагарників виконано за допомогою процедурного інструменту Unreal Foliage. Трава була оброблена за допомогою ландшафтного типу трави Unreal. Це було зроблено ще до того, як з’явився PCG, я б повернувся і використав його зараз для цього», — розповів Джонатон Грегорі Бік,
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як український художник представив власну версію кіберпанкового Києва. Він продемонстрував один з районів міста, де панує неонова реклама відомих брендів.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів