×

Гравці кооперативних ігор можуть синхронізувати мозкові хвилі, навіть якщо вони грають на відстані

Кооперативні онлайн-ігри дозволяють гравцям синхронізувати мозкову активність — навіть якщо користувачі грають на відстані та фізично перебувають на самоті. Цій темі присвячене дослідження, опубліковане днями науковцями з Гельсінського університету у виданні Neuropsychologia.

Така синхронізація позитивно впливає на продуктивність команди, взаєморозуміння, соціальну взаємодію та співпрацю учасників, зазначають дослідники. Автори дослідження додають, що багатокористувацькі ігри зараз є широко поширеною формою соціальної взаємодії: адже у США 77% усіх гравців, або близько 53% усього населення, грають у відеоігри з іншими людьми.

Тож аби трохи більше вивчити соцальну онлайн-взаємодію, дослідники провели експеримент, де об’єднали в пари 42 студентів і доручили їм виконати спільне завдання. Учасникам потрібно було грати у багатокористувацьку онлайн-гру з перегонами автомобілів і пройти чотири траси. Один учасник керував авто, а інший контролював швидкість (на цю механіку авторів надихнув епізод Top Gear з двоповерховим автобусом: де згори було кермо, а знизу педалі).

При цьому учасники були фізично розділені й могли спілкуватися лише за допомогою дій на екрані. Кімнати були звукоізольовані, а гарнітури для відео- чи аудіозв’язку були вимкнені.

У результаті виявилося, що мозкові хвилі учасників синхронізувалися під час виконання завдання в альфа-, бета- та гамма-діапазонах частот. Що більшою була синхронізація, то краще вдавалося виконувати завдання. Дані про мозкову активність дослідники отримували завдяки електроенцефалографії. З усім дослідженням можна ознайомитися на сайті Science Direct.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ще можна кидати контролер в напарника чи противника, щоб ще краще синхронізувати дії і заставити його в наступний раз пушать башту далі, а не тікати від рученого мага в кущах

Якщо ти робиш однакову дію, то думаєш приблизно однаково

Окей, знали і без цього дослідження...

Підписатись на коментарі