Українська студія Bear Games представила дебютний трейлер гри Comix Zero

Українська студія Bear Games представила дебютний трейлер Comix Zero — нової інтерпретації жанру метроїдванії, події якої відбуваються на сторінках інтерактивного коміксу. Саму гру представили у серпні цього року під час Ukrainian Games Festival 2024.

«Comix Zero — це омаж класичній грі 1995 року Comix Zone, який наслідує її унікальний стиль інтерактивної книжки коміксів. Герой стрибатиме з панелі на панель, пробиватиметься крізь межі сторінок, його думки з’являтимуться у бульбашках тощо. Однак ігролад Comix Zero — тяжіє більше до метроїдванії у стилі Elden Ring із „відкритим“ проходженням, не поділеним на рівні відповідно до здібностей персонажа. А ще гра має цікавий наративний твіст: щоразу, як персонаж помирає, він втрачає спогади, а це впливає на взаємини з іншими персонажами та сюжет гри загалом», — зазначають розробники.

Ключові особливості гри:

  • Гра на сторінках коміксу. Яскрава збірка коміксів оживе прямо на вашому моніторі! Стрибайте між панелями, пробиваючи їхні межі, та шукайте секрети на полях сторінок.
  • Мандрівка від смерті до смерті. Зеро втрачає спогади щоразу як помирає. Світ реагує на це: ваші стосунки з іншими персонажами змінюються, а це змінює і сюжет гри.
  • Нелінійний відкритий світ. Досліджуйте дійсно відкритий світ та відкривайте нові шляхи завдяки вашим навичкам гравця. Йдіть куди забажаєте — якщо не боїтеся загубитись.
  • Ваш власний Зеро. Підлаштуйте здібності та спорядження Зеро під ваш власний стиль гри. Пийте зілля, створюйте потужні артефакти, виконуйте квести від NPC та отримуйте винагороди.
  • Хірургічні поєдинки. Опануйте стиль бою, у якому влучність та вчасність важливіші за тикання у кнопки. Кожна сутичка — це перевірка ваших навичок, кожна перемога відчувається справді заслуженою, а кожна смерть вчить вас новому уроку.
  • Жарти — до місця і не дуже. Зеро стикається із морально неоднозначними виборами, політичними інтригами та іншим травматичним досвідом — але не може втриматись від ще одного панчлайну.

Bear Games була заснована у Харкові у 2002 році. Команда має більше 20 років досвіду розробки ігор та понад 50 проєктів різних стилів і жанрів у своєму портфоліо. Comix Zero — перша масштабна гра студії для ПК. Втім, розробники планують, що вона вийде також на PS5 та Xbox Series X|S.

Нагадаємо, що Ukrainian Games Festival 2024 став рекордним за кількістю відвідувачів і перевершив результати минулих років — за тиждень на сторінці фестивалю побували 1,4 мільйона зареєстрованих у Steam користувачів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Грець з ШІ. От з анімацій крінжанув знатно.

А чому в телеграмі багато негативних реакцій?

Чемної відповіді на це питання не існує :(

Ну якщо це просто недоброзичливість до української гри, то пес гавка, караван йде.
Я подумав, можливо тут ще щось є.

Наскільки я зрозумів, комусь не подобається, що деякі арти схожі на згенеровані ШІ. Але можу помилятися

Можливо. Знаю розробника, який показово використовував це, ще й заявляв, що художники не потрібні. Went not well for him.

Ну, справедливості заради, арт дійсно місцями виглядає як ШІ. А капсула в Стімі виглядає не тільки як ШІ, а ще й як капсула порно-гри, я не дуже розумію цей вибір.

Підозрюю, що не подобається: стиль, який значно менш коміксовий за прототип; недостатньо хвацькі рухи персонажа, критичні для жанру (мій син грає в Hollow Knight та Dead Cells — різниця помітна).

недостатньо хвацькі рухи персонажа, критичні для жанру
мій син грає в Hollow Knight

Та камон, у Холоу Кнайта найгірший стрибок за всю історію стрибків.

Не впевнений, що розумію, про що йдеться. Сам не граю, але чув, що там їх багато видів залежно від прокачки. Ну і анімація виглядає краще (звісно ж, бо то готовий продукт, але я хотів підкреслити, що в рамках жанру на це треба звертати більше уваги)

Повністю відсутня інерція. Від цього з’являється відчуття, що ти не стрибаєш, а просто пересуваєшся по двом вимірам екрана. Хочу може далі це виправляється, але мене через це ледь вистачило на 5 годин.

Однак загалом я згоден, що Hollow Knight набагато якісніше виглядає.

О, про інерцію слушно! Іноді важко пояснити, що не так, бо це десь на вестибулярному рівні.
Це навіть може бути уявна інерція. Тобто перехід анімації (або окрема проміжна) від фази стрибку до фази покою, навіть якщо координати вже не міняються, але маса має відчуватися.

ШІ? Від дизайну плачущої статуї заржав.

Вітаю з трейлером! Чудовий візуальний стиль, звуковий дизайн теж подобається. Виглядає жваво та весело.

Таке питання: самі з IGN законтачились і запропонували їм опублікувати ваш трейлер на умовах ексклюзивності? Чи вони з вами? Цікаво)

Підписатись на коментарі