Співзасновник Devolver Digital розповів, чому ААА-геймдев «розпадається під власною вагою»

Найджел Лоурі, співзасновник відомого видавництва Devolver Digital, поділився думками про ринок ігрових блокбастерів. На думку керівника, він поступово руйнується під власним тиском. А спричинено це конкуренцією за час користувачів.

«Є ми, тобто малі та середні компанії. Але на великому ринку є відчуття, що він трохи розпадається під власною вагою. Споживачі дуже прив’язані до деяких з цих дійсно фантастичних ігор-сервісів, але є лише певний час, який вони можуть витратити. Однак з’являється все більше і більше величезних ігор, які вимагають величезної кількості часу. А в людей просто немає стільки часу, щоб грати», — розповів Лоурі в розмові з Games Industry.

Всередині компанії Devolver обрала стратегію уникання великих проєктів. Тому що вони згуртують навколо себе багато уваги від преси та лідерів думок, створюючи відповідні очікування. В цьому плані конкуренція в ААА та інді відрізняється, тому що ажіотаж менший. Однак вільний час аудиторії — це вузьке місце, яке об’єднує обидва ринки.

«Ми уникаємо великих ігор, очевидно, через імпульс, який вони матимуть у пресі та серед лідерів думок, але також потрібно думати про споживачів. Helldivers — чудовий приклад. Я часто граю в Helldivers з колегами та друзями. Важко відірвати людей від такого фантастичного досвіду. Ви дійсно боретеся за час.

Мені байдуже, чи це студія, створена однією людиною, чи хтось, хто має 1000 людей, які розробляють гру для кількох поколінь, ви все одно боретеся за час гравця. І у вас може бути дуже цікава гра, але щоб відірвати їх від чогось на дві години чи двадцять годин на тиждень, які вони витрачають на ігри, ви повинні мати досить переконливі аргументи. Я думаю, що ми всі конкуруємо один з одним», — продовжив Лоурі.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про реакцію розробників зі всього світу на закриття студій Microsoft. Вони висловили підтримку звільненим фахівцям, порадили відкриті вакансії та розкритикували корпорацію.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі