Call of Duty: Warzone втрачає гравців через те, що оновлення важать надто багато
Протягом років гравці скаржаться на те, що ігри стають дедалі важчими і забивають всю пам’ять на пристроях. Розробники кажуть, що це і для них проблема.
Один з керівників проєкту Call of Duty: Warzone Джош Брідж зазначив, що через величезні файли команда не може додавати у шутер нові карти. Про це розповідає видання Ars Technica з посиланням на інтерв’ю Бріджа стримеру TeeP. Наприклад, розробники хотіли додати оригінальну мапу «Верданськ» на місце «Кальдери» — але виявилось, що з технічного боку це не так просто.
«Розміри файлів після встановлення та перевстановлення — це просто божевілля якесь, чи не так? Якби ми зараз забрали „Кальдеру“, щоб, скажімо, додати „Верданськ“, гравцям, ймовірно, довелось би завантажувтаи стільки ж контенту, скільки важить сама Warzone», — зауважив розробник.
Щоразу, коли команда так робила, то зрештою втрачала гравців. Адже багато хто просто не хотів повторно завантажувати купу гігайбатів, тож гру просто видаляли.
«Не думаю, що на базову PS4 може вміститись ще щось, окрім самої Warzone», — додав Брідж..
Оцінки Бріджа щодо розміру файлів перебільшені, але не сильно. За даними Activision , щоб встановити Warzone на ПК, знадобиться 175 ГБ місця на жорсткому диску. На Xbox базовий файл важить майже 92 ГБ. Якщо ж додати пакет Modern Warfare — загальний розмір файлів зросте до 250 ГБ для ПК і до 150 ГБ для консолей. При цьому Activision обіцяла виправити ситуацію рік тому. Але в результаті траплялось по-різному: деякі оновлення справді важили по 10 ГБ, а деякі — й по 45 ГБ.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів