Творець Cocoon показав, наскільки великою може бути різниця між раннім концептом та фінальною версією гри
Єппе Карлсен — один з провідних розробників Limbo та Inside, який покинув Playdead у 2016 році та став співзасновником Geometric Interactive. У
Карлсен опублікував серію постів в Twitter, присвячених власному проєкту. Він був керівником розробки та головним геймдизайнером Coocon. Саме його ідеї лягли в основу проєкту.
Творець опублікував два відео з демонстрацією раннього прототипу гри, який з’явився ще у 2017 році. Карлсен придумав та реалізував концепт за три місяці. Він накидав свої ідеї у 2D за допомогою примітивів. Однак багато механік та задумів з цього прототипу дійшли до фінальної версії.
В одному з роликів демонструється головоломка з транспортуванням сфер через спеціальні тунелі. Таким способом гравець повинен відкривати собі маршрут далі.
«Фінальна версія пазла значно виграє від складності сцени з кількома платформами на різній висоті та кількома маршрутами. Частиною завдання стає просто „розбирати“ ландшафт під час бігу», — написав Карлсен.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, що в Steam став безкоштовним рушій RPG Maker XP. Додати його у власну бібліотеку можна до 19 лютого.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів