Творець Cocoon показав, наскільки великою може бути різниця між раннім концептом та фінальною версією гри

Єппе Карлсен — один з провідних розробників Limbo та Inside, який покинув Playdead у 2016 році та став співзасновником Geometric Interactive. У 2023-му його студія випустила високо оцінену головоломку Coocon. А нещодавно фахівець розповів більше про створення гри та показав, наскільки її ранні концепти відрізняються від фінальної версії.

Карлсен опублікував серію постів в Twitter, присвячених власному проєкту. Він був керівником розробки та головним геймдизайнером Coocon. Саме його ідеї лягли в основу проєкту.

Творець опублікував два відео з демонстрацією раннього прототипу гри, який з’явився ще у 2017 році. Карлсен придумав та реалізував концепт за три місяці. Він накидав свої ідеї у 2D за допомогою примітивів. Однак багато механік та задумів з цього прототипу дійшли до фінальної версії.

В одному з роликів демонструється головоломка з транспортуванням сфер через спеціальні тунелі. Таким способом гравець повинен відкривати собі маршрут далі.

«Фінальна версія пазла значно виграє від складності сцени з кількома платформами на різній висоті та кількома маршрутами. Частиною завдання стає просто „розбирати“ ландшафт під час бігу», — написав Карлсен.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, що в Steam став безкоштовним рушій RPG Maker XP. Додати його у власну бібліотеку можна до 19 лютого.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі