Вийшли інструменти для створення та анімації 3D-персонажів: Character Creator 4 та iClone 8

Компанія Reallusion опублікувала реліз Character Creator 4, інструмент для створення готових ігрових 3D-персонажів. Разом з ним розробники випустили й восьму версію iClone (iC8) — технології для анімації та налаштування цифрових героїв. Ці випуски мають уніфікувати й спростити створення персонажів та анімації для розробників.

У Character Creator 4 поліпшили інтеграцію з іншими інструментами, удосконалили вирази обличчя інструменти для втілили багато чого іншого. Зокрема персонажі стали більш реалістичними завдяки новим 140 блендшейпам з 4D-скануваннями. У редакторі Expression Profile Editor можна налаштувати кастомні вирази обличчя, характерні для конкретного героя.


Також тепер не обов’язково користуватися внутрішньою базою Character Creator. Можна додати будь-якого іншого персонажа і він буде сумісним з інструментами анімації, захоплення руху, синхронізації губ тощо.

Character Creator також навчився автоматично визначати тип імпортованого персонажа під час перетягування FBX-файлу. Серед підтримуваних видів: Maya HumanIK, 3ds Max Biped, Blender Meta-rig, Mixamo, Daz3D G3/G8.


В iClone 8 розробники деталізували рух персонажів та додали більше засобів для редагування анімації.. Наприклад, через Motion Director можна застосувати динамічні камери для керування сценами в режимі реального часу. Зокрема можна перемикати до дев’яти режимів камери під час керування героєм.

Детальніше про всі нові можливості Character Creator 4 та iClone 8 можна дізнатися на сторінці релізу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі