«Найбезглуздіша річ, яку я чув». CEO Take-Two прокоментував страхи щодо безробіття через ШІ
Генеральний директор Take-Two Interactive Штраус Зелнік виступив на конференції TD Cowen. В рамках заходу він прокоментував застосування ШІ. Керівник назвав страхи про те, що штучний інтелект призведе до масового безробіття, «найбезглуздішою річчю», яку він чув.
Як передає видання PC Gamer, на початку виступу Зелнік згадав про здорожчання розробки ігор. За його словами, в індустрії дійсно є інструменти для ефективнішого виробництва. Проте передові технології також відкрили доступ до складніших задач, які потребують додаткових витрат. І саме тут знадобиться ШІ.
«[Він] дозволить нам робити купу речей більш ефективно, тому ми звернемо нашу увагу на інші речі, і ці інші речі, ймовірно, все ще будуть дорогими й трудомісткими. Я також не думаю, що ШІ зменшить зайнятість. Це божевілля, насправді божевілля. Він не зробить людей непотрібними. Він змінить природу певних форм зайнятості. І це добре», — заявив Зелнік.
При цьому інтеграція штучного інтелекту не буде безболісною. Керівник визнає, що в деяких сферах ШІ все ж замінить людей в тій чи іншій формі. Проте в довгостроковій перспективі Зелнік бачить в цьому переваги.
«Для тих з вас, хто робить покупки онлайн, відкривається маленька коробочка і каже: „Привіт, я Боб, як я можу допомогти вам сьогодні купити диван?“ Ви ж знаєте, що Боб — це штучний інтелект, так? Ви знаєте, що Боб — це не Боб, так? Людина, яка три роки тому була „Бобом“ і сиділа в кол-центрі в Індії, зараз виконує цікавішу роботу, тому що це компетентні люди, які мають високу освіту, і з’явилася краща робота, яка, ймовірно, більш оплачувана», — додав Зелнік.
Як приклад модернізації процесів керівник навів зміни щодо зайнятості в сільському господарстві США впродовж останніх століть. У
«Я спілкуюся в чаті Whatsapp з групою керівників компаній Кремнієвої долини, і загальноприйнята думка там така: „Штучний інтелект зробить нас усіх безробітними“. Це просто найбезглуздіша річ, яку я коли-небудь чув. Історія інструментів підвищення продуктивності полягає в тому, що вони збільшують зайнятість. Вони підвищують цінність, вони підвищують врожайність, вони сприяють зростанню. Все це станеться», — підсумував Зельнік.
Нагадаємо, раніше ми писали, що в стінах Ubisoft дві команди займаються створенням генеративного ШІ. Компанія вже використовує його в різних процесах.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів