CEO студії-розробки Helldivers II вважає, що відносини між розробниками та гравцями майже такі ж, як «у доктора і пацієнта»

Новий генеральний директор Arrowhead Studios Шамс Джордіані вважає, що зв’язок між розробниками та гравцями схожий на відносини між лікарем і пацієнтом. Тобто творці гри теж повинні прислухатися до своєї спільноти. І саме це команда намагається робити.

Джордіані опублікував серію постів на особистому акаунті в Twitter. В повідомленнях керівник показав фото з семінару, який він влаштував разом з операційним директором Helldivers 2 Йоханом Пілстедтом. Виступ стосувався створення міцних відносин зі спільнотою.

«Я попросив Пілстедта провести перший із серії [семінарів] в офісі на тему: „Ми й вони: побудова здорових стосунків з нашими гравцями та партнерами“. Головний висновок полягає в тому, що ми, як розробники та гравці, перебуваємо у відносинах, схожих на відносини між лікарем і пацієнтом. Пацієнт приходить з болем у коліні, думаючи, що це пов’язано з певною „річчю“. Ми, як лікарі, знаємо, що це не та „річ“. Пацієнт помиляється, але йому все одно боляче», — написав Джордіані.

На семінарі пояснювалося, що користувачі чудово встановлюють проблему — краще, ніж будь-яка група QA. Проте вони не здатні зрозуміти її причину, тому часто висувають хибні версії.

Джордіані підкреслив необхідність дослухатися до публікацій на Reddit та YouTube, в яких гравці розповідають про свій досвід. Гендиректор додав, що в минулому першою реакцією Arrowhead на претензії міг бути захист своїх рішень. Замість цього керівник пропонує розбирати критику на складові й формувати максимально сильні аргументи, пояснюючи свої кроки.

Нагадаємо, нещодавно Helldivers II потрапила у скандал через необхідність прив’язки акаунта в Steam до PSN. Менеджер спільноти, який працював у Arrowhead Studios, став на бік користувачів і закликав писати негативні відгуки проєкту. За це його й звільнили.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А почему не как у таксиста и пасажира или как у продавца мороженого и покупателя? Звучит не так пафосно? В больницу люди ходят по тому что заболело, а в игры играют по тому что скучно и есть на это время (тестировщики не в счет 😁). Вода мокрая, а производитель должен следовать желанию покупателя что бы его не потерять, ого, вот это истины. Сравнивать шутов (по своей сути, ) и врачевателей, унижает последних и звучит высокомерно ИМХО.
Я бы скорее сравнил это с тем, что если ты продавец хот-догов и ты на«рал в хот-дог, то вряд ли у тебя человек еще раз ход-дог с подобной рецептурой купит, а может еще и другим расскажет о твоем секретном ингредиенте, что негативно скажется на твоих продажах. У ВАС надобность что бы вам сказали вкусно\не вкусно\можно лучше и вот как, а не у нас. У нас есть другое тело, здоровое, в виде другой игры, и нам «возиться» со старым имеет смысл если уж очень привязались или не нашли подходящее новое тело по функционалу.

Підписатись на коментарі