«Ми дуже сподіваємось уникнути звільнень». CEO української Frag Lab розповів про можливі скорочення та зменшення офісної площі

Український геймдев продовжує страждати від несприятливих умов, які склалися у глобальній ігровій індустрії. Криза зачепила й студію Frag Lab, відому за шутером Shatterline. Ми взяли коментарі у CEO студії Максима Дембіка та дізналися про потенційні скорочення і плани на майбутнє.

За словами керівника, поточний стан ринку відображається на розробниках. Frag Lab, як і частина інших українських команд, стикнулася з необхідністю оптимізувати витрати.

«Ми дуже сподіваємося уникнути звільнень, тому активно шукаємо можливості залучити інвестиції у Shatterline, а також розглядаємо інші варіанти співробітництва у геймдев-сфері. Але вірогідність того, що ми будемо вимушені звільнити значну частину працівників, існує», — розповів Максим Дембік.

Генеральний директор підкреслив, що Shatterline продовжить функціонувати. Студія працює над проєктом і не планує його закривати. Окремо керівник розповів про кроки, які вже були реалізовані. Frag Lab скоротила площу свого офісу. За словами директора, таке рішення було логічним, адже більшість працівників надає перевагу роботі з дому.

«Ми значно скорочуємо площу нашого офісу, але повністю відмовлятися від нього не плануємо. Я вважаю скорочення розумним кроком, навіть попри наші обставини, тому що більшість співробітників, так чи інакше, віддають перевагу віддаленому формату роботи», — додав Максим Дембік.

Нагадаємо, два тижні тому нам стало відомо про звільнення у Fractured Byte. Студія скоротила десятьох працівників через затримки з новими проєктами. Паралельно з’явилася інформація про звільнення в Plarium. А нещодавно до списку доєднався львівський офіс Gameloft, штат якого зменшили на 38 осіб.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не траба це називати " Несприятливі умови" бо конкретно ця студія з конкретною грою Shatterline, страждає виключно від невдалих рішень керівництва цього проекту. Не треба було їм у своєму шутері копіювати всі ігрові режими з інших ігор, Shatterline — це приклад невдалих геймплейних рішень і того як не треба робити. Розробники навіть і не намагались щось змінити або придумати своє, тому гра загнулась так і не набравши популярності. У грі приємний візуал, є PVE контент і напевно все, що вони зможуть, це якось розвивати його, але наративно слабенько вийшло, не знаю, що вони там підтримувати хочуть і які інвестори будуть в це вкладати гроші.

буде дуже шкода, якщо когось звільнять

Підписатись на коментарі