CEO Embracer Group, яка володіє українською 4A Games: звільнення в геймдеві — «це те, через що всі повинні пройти»

Шведський холдинг Embracer Group продовжує реструктуризацію. Зміни в компанії стали однією з головних тем розмови з інвесторами в рамках публікації фінансового звіту. Гендиректор Ларс Вінгефорс, відповідаючи на одне з питань, заявив, що звільнення в індустрії — «це те, через що всі повинні пройти».

«Практично всі компанії [проходять] через програму реструктуризації. Індустрія менше інвестує в контент. Я думаю, що основний споживчий ринок міцний і продовжує зростати, в індустрії відбулося багато глибинних змін. Це, очевидно, впливає на всіх нас в індустрії. Я думаю, дивлячись на 8% скорочення робочої сили [в Embracer], очевидно — я не знаю цифри зі всієї галузі, але я думаю, що це те, через що всі повинні пройти. Як я вже говорив, це більше пов’язано з надмірними інвестиціями в попередні роки, тому що всі просто вклали весь капітал в ігри, і, можливо, в деяких випадках навіть занадто багато капіталу», — заявив Вінгефорс.

За словами гендиректора, Embracer Group дотримувалася стратегії агресивного органічного зростання. Компанія й зараз намагається активно залучати інвестиції, проте після провалу угоди на $2 мільярди весною 2023-го довелося переглянути свої довгострокові плани. Холдинг розпочав перебудову, внаслідок якої звільнив 1400 осіб та скасував 20-25% нових проєктів.

«Ми наближаємося до завершення програми реструктуризації. Це був складний час, і ми наполегливо працювали всією компанією, щоб досягти того, що ми маємо сьогодні. За це я дуже вдячний. Кожен доклав додаткових зусиль. Ми сповнені рішучості досягти успіху на фінішній прямій. Багато рішень приймаються нелегко, особливо розставання з членами команди. Важливо, щоб працівники, яких це стосується, були поінформовані першими, і щоб дії здійснювалися зі співчуттям, повагою та чесністю», — додав Вінгефорс.

Керівник додав, що тепер Embracer Group буде ретельніше підходити до інвестицій та придбань в індустрії. Проте бачення довгострокового розвитку холдингу залишилося незмінним.

Нагадаємо, як ми писали раніше, хвиля звільнень досягла й українського геймдеву. В офісах Plarium пройшли скорочення, а Fractured Byte постраждала якраз через реструктуризацію в Embracer Group.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Цілком адекватна позиція, але сам заголовок та фраза вводить у оману. Мова, як я зрозумів, не про те що кожен працівник має через це пройти, а кожна компанія має пройти через цей стрес-тест та оптимізацію.

Чому в оману? Звісно, що це не стосується персонально кожного розробника, це неможливо. Йдеться про компанії. Хоча від GDC було дослідження, що фахівці, дивлячись на звільнення в компанії, починають переживати за себе, тож це також вплив.

Підписатись на коментарі