Розробники Electronic Arts «голодні» до використання ШІ, а реклама в іграх може стати рушієм зростання — CEO EA
Гендиректор Electronic Arts Ендрю Вілсон провів дзвінок з інвесторами щодо результатів квартального фінансового звіту. Під час розмови керівник компанії доволі позитивно висловився про застосування штучного інтелекту та внутрішню рекламу в іграх.
«Ми проаналізували всі наші процеси розробки, і зараз, на основі попередньої оцінки, ми вважаємо, що досягнення в галузі генеративного ШІ позитивно вплинуть на більш ніж 50% наших процесів розробки. І у нас є команди по всій компанії, які дійсно прагнуть досягти цього», — заявив Вілсон.
За словами керівника, для Electronic Arts на першому місці щастя та задоволення аудиторії. А генеративний ШІ дозволить швидше розробляти ігри та постачати їх користувачам для розваг.
«Я скажу вам, що серед наших розробників існує справжній голод, щоб дістатися до цього якомога швидше, тому що, знову ж таки, Святий Грааль для нас — це створення більших, інноваційних, креативних, веселих ігор якомога швидше, щоб ми могли розважати більше людей по всьому світу на глобальній основі», — додав Вілсон.
Окремо гендиректор висловився про наявність реклами в іграх. Він вважає, що такий метод маркетингу може стати суттєвим рушієм для зростання доходів від продукції. Проте зараз ще рано говорити на цю тему. А коли настане влучний момент, Вілсон пообіцяв проявити обережність в підходах до включення реклами в ігри.
«Коли ми думаємо про багато-багато мільярдів годин, проведених за грою, створенням, переглядом і спілкуванням, і про те, що значна частина цієї взаємодії знаходиться на межі традиційного ігрового досвіду, ми очікуємо, що реклама може стати для нас значущим фактором зростання. Ми будемо дуже вдумливо підходити до цього питання, але вже зараз у нас є команди всередині компанії, які працюють над тим, як ми можемо дуже продумано впровадити її в наш ігровий досвід», — підсумував Вілсон.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як Ічіро Ламбе, колишній розробник Steam Labs, провів дослідження щодо кількості ігор із застосуванням ШІ в Steam. Як з’ясувалося, в сервісі продається близько тисячі проєктів, в яких використали штучний інтелект.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів