Гіперказуальні ігри втрачають аудиторію, а hybrid casual набирає обертів. Дослідження Liftoff
За минулий рік ринок гіперказуальних ігор скоротився майже на 20%, натомість популярності набуває жанр hybrid casual, який об’єднує кілька жанрів. Такі дані наводить Liftoff у своєму дослідженні казуальних мобільних ігор у 2023 році.
Деякі ключові висновки з дослідження
Якщо у 2021 році на гіперказуальні ігри припадало близько 50% завантажень, то зараз ця частка впала до 32% (дані за перший квартал
Іграм типу три-в-ряд стає дедалі складніше конкурувати на ринку. Garden Affairs і BTS Island — єдині класичні проєкти цього жанру, які вийшли за останні два роки й стали успішними.
Розробникам мобільних ігор доводиться адаптуватися й додавати інші механіки, аби створювати «гібридні» казуальні ігри. Це ігри, які об’єднують механіки з гіперказуальних ігор та проєктів з категорії
До об’єднання механік добре надаються merge-ігри, в які легко додати сюжетну складову чи інші елементи. Водночас merge-механіка з перетягуванням і об’єднанням компонентів може вдало інтегруватися в інші казуальні жанри.
Дослідники зазначають, що зміна механік може створити додаткову цінність для видавців ігор. Часто ігри завойовують нову аудиторію, поєднуючи ігрові механіки: як у грі Fiona’s Farm, що досягла успіху, об’єднавши казуальні піджанри крафтингу і три-в-ряд з елементами пригодницької гри.
Також набирає обертів категорія мініігор. Близько 23% із 200 найприбутковіших казуальних ігор використовують невеличкі вбудовані ігри, які відрізняються від основної механіки. Це підвищує рівень залучення користувачів.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів