Конкурс ігрових прототипів на ШІ від Burny Games приніс 21 гру за два тижні
Українська студія Burny Games провела внутрішній конкурс ігрових прототипів. Всі проєкти було реалізовано за допомогою штучного інтелекту (Gemini), який використовувався в усіх аспектах роботи — від генерації графіки до написання коду. Загалом у конкурсі взяли участь понад 30 людей. Вони створили 21 унікальний прототип в жанрах матч-3, блок-пазли, головоломки, клікери, міні-роглайки, гібриди тощо.
В компанії зазначають, що конкурс став пілотною ініціативою, покликаною протестувати формат майбутніх креативних змагань. Учасникам була запропонована тема, що давала свободу у жанрах casual і hybrid-casual, однак без технічних чи стилістичних обмежень. Команди формувалися природно: дехто збирав мінігрупу прямо в Slack-треді, інші працювали соло. Серед учасників були геймдизайнери, розробники, аналітики, художники тощо.
«Навіть ті, хто ніколи не брав участі в креативі, змогли втілити власні ідеї — і це дуже круто. Люди відкривали для себе нові ролі», — зазначає Head of Strategic Partnerships компанії Олена Лобова.
Одним з прикладів прототипу стала гра Double Blast: блок-пазл із двома дошками, які взаємодіють у реальному часі. Дії на одній миттєво впливають на іншу, з динамічним перемиканням фокуса.
«Коли ти знищуєш лінії на одній, це впливає на іншу. Гравець може однією кнопкою перемикати фокус між дошками й продовжувати гру на тій, де хоче. Коли впираєшся в глухий кут на одній дошці — переходиш на іншу, і її прогрес розчищає шлях на першій», — розповідає CPO Денис Дідковський.
Інша конкурсна робота Rules game — інтелектуальний експеримент із механікою «п’ятнашок», де правила гри змінюються прямо під час проходження. Гра побудована на принципі «easy to learn, hard to master», має простий початок, але з кожним рівнем — нові складніші механіки. Її автор, Unity Developer Олександр Протасєня став одним із переможців конкурсу.
«Ця перемога — не просто відзнака, а підтвердження, що мої десять років у геймдизайні залишаються релевантними. У турбулентний час це сильний буст впевненості: я на правильному шляху», — зазначає він.
Другий переможець — 2D Artist Шаміль Пташенчук, який створив Tower Defense: Block Path буквально за одну ніч. В ній гравець сам визначає маршрут ворогів, щоб оптимально розмістити захист.
«Це була перша гра, яку я зробив самостійно. Найскладнішим виявилось знайти правильні промпти для генерації — іноді важко передати системі нюанси задуму. Але момент, коли все оживає за кілька хвилин — найвеселіший», — згадує Шаміль.
Окремі прототипи перейдуть до R&D команди й пройдуть низку тестів. За умови позитивних результатів — механіки можуть зʼявитись в іграх компанії.
Нагадаємо, нещодавно героєм GameDev DOU Подкасту став CEO Burny Games Анатолій Геніс. Він розповів про особистий досвід, відкриття компанії через тиждень після початку повномасштабного вторгнення та специфіку мобільного геймдеву в Україні.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів