Blizzard планує створювати концепт-арти через AI-генератор: NY Times

Blizzard Entertainment тренує AI-генератор зображень на асетах зі своїх ігор, зокрема на героях і локаціях з World of Warcraft, Diablo та Overwatch. Про це розповідає The New York Times. В такий спосіб Blizzard начебто планує навчити AI генерувати концепт-арт та інший контент для своїх майбутніх проєктів.

Що відомо про цей AI-інструмент Blizzard

Головний дизайнер Blizzard Аллен Адам (Allen Adham) минулого місяця розповів співробітникам про нову ініціативу електронному листі, копію якого отримали в The New York Times. У листі йдеться про внутрішній інструмент Blizzard Diffusion (назва похідна від Stable Diffusion, технології для створення зображень на базі текстових запитів). Він має застосовуватися для концепт-артів ігрового середовища, одягу та персонажів.

Окрім того, згадується потенційне використання AI для створення автономних і розумних внутрішньоігрових NPC, процедурний левел-дизайн, клонування голосу, написання коду гри та боротьби з токсичністю.

«Приготуйтеся бути враженими. Ми стоїмо на порозі справжньої еволюції того, як ми створюємо і керуємо нашими іграми», — написав Адам.

Разом з тим команди Blizzard отримали листа від техдиректора компанії Майкла Венса. Він просив працівників студії не використовувати інтелектуальну власність компанії у зовнішніх генераторах зображень.

«Ці нові інструменти пов’язані з новими та невідомими ризиками, і ми будемо діяти обережно, щоб уникнути пасток», — зазначив Венс.

Blizzard не єдина, хто використовує AI для ігор

Ніша генеративного штучного інтелекту відносно нова і ще містить ряд юридичних ризиків та етичних питань (детальніше про них читайте в переказі лекції юриста CDPR). Та водночас AI може прискорити створення ігор, а в цій трудомісткій галузі розробникам майже завжди бракує часу. Тому Microsoft не перший рік досліджує AI для геймінгу, Ubisoft запустила свій інструмент Ghostwriter, що генерує чернетки фраз або звуків для NPC, а гра High on Life озвучена через AI.

Водночас, як пише NY Times, багато обіцянок щодо генерування контенту є спекулятивними. Та ж Blizzard вже відмовилася від запатентованої технології, яка мала перетворювати 2D-начерки на текстури на кшталт каміння і цегли. У Blizzard сказали, що для ефективної роботи цього інструменту потрібно надто багато часу художників. Водночас в компанії зазначили, що інший AI успішно допомагав підбирати головні убори для моделей World of Warcraft.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі