Розробник WoW пішов з Blizzard через вимогу компанії ставити негативні оцінки співробітникам

Розробник з Blizzard Entertainment Браян Бірмінгем заявив, що його змусили піти з компанії після того, як він відмовився поставити низьку оцінку співробітнику. Бірмінгем обіймав позицію Lead Software Engineer і був одним із ключових розробників World of Warcraft.

Що це за система негативних оцінок у Blizzard

Як розповідає Bloomberg, у 2021 році компанія Blizzard запровадила систему ранжування співробітників. За нею, керівники й менеджери мають ставити негативну оцінку «developing» приблизно 5% співробітників у своїх командах. Це означає, що такий фахівець матиме менше бонусів та менш імовірно отримає підвищення в найближчому майбутньому.

Браян Бірмінгем написав співробітникам листа, щоб висловити своє розчарування цією системою. За його словами, така політика «підриває довіру та знищує креативність» в команді.

Він каже, що йому та іншим менеджерам з команди WoW вдавалося обійти ці квоти протягом останніх двох років. Але нещодавно його змусили знизити оцінку і замість позначки «successful» поставити спеціалісту «developing», щоб виконати квоту. Бірмінгем додав, що він відмовився працювати в Blizzard, доки компанія не відмовиться від таких правил:

«Якщо цю політику можна скасувати, можливо, мою Blizzard ще можна врятувати, і якщо так, то я хотів би продовжити там працювати. Якщо ж ні, то Blizzard Entertainment, у якій я хочу бути, більше не існує, і мені доведеться знайти інше місце для роботи».

Перш ніж надіслати листа, Бірмінгем сказав багатьом колегам, що йде з посади. Тоді йому зателефонував представник HR, який просив підтвердити відставку. Бірмінгем відповів, що ще розглядає це рішення, але не планує працювати в компанії, доки правила ранжування не скасують. Після цього він припинив співпрацю з Blizzard.

Бірмінгем додав, що кілька керівників команди World of Warcraft запитували, чи можна їм ставити погану оцінку собі замість співробітників. Але їм відповіли, що це не варіант.

Чи є така політика у Microsoft, яка хоче купити Blizzard

Як розповідає Bloomberg, така система оцінювання фахівців вперше набула широкої популярності після того, як її запровадили у General Electric у 1980-х роках. Вона досі використовується в кількох технологічних компаніях, у тому числі в Amazon.

Але зараз цей процес критикують через токсичність і негативний вплив на співробітників, і Microsoft, яка планує придбати Activision Blizzard, скасувала в себе таку програму у 2013 році.

Після публікації Bloomberg Бірмінгем написав, що видання з ним не спілкувалося, але наведені цитати з його листа правдиві. Він каже, що продовжить грати в ігри Blizzard і залюбки повернеться в компанію, якщо йому дозволять і якщо можна буде боротися з політикою ранжування всередині компанії.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Господи, ну й нуби. Я не здивований, що з таким підходом гра стає все гіршою з роками.
Достатньо було лише трохи змінити підхід та формулювання, щоб це не сприймалося так негативно.

Наприклад, оцінювати всіх, кого тобі треба оцінити, за шкалою від 0 до 10, де 0 — це, власне, абсолютний нуль, людина що приносить нульову користь проекту. А 10 — топ перформер.
При цьому з умовою, що 10 можна ставити не більше ніж 95% членів команди, бо чисто статистично майже неможливо щоб абсолютно всі були топ перформерами.

Отже на виході в найкращому випадку ми отримуємо дуже хороші оцінки — лише дев’ятки і десятки, але все ж таки дев’ятки хоч у когось будуть. В більш реалістичному випадку, розподілення буде між оцінками 8, 9, 10. Тобто ніхто не матиме «негативних» чи «низьких» оцінок, але при цьому буде градація спеціалістів за скілами. От власне і «не топ перформери», яких хоче знайти менеджмент за допомогої цих оцінювань.

Просто різниця між 9 і 10 психологічно сприймається як дуже незначна у порівнянні з різницею між «successful» та «developing». І коли тобі кажуть, що «чувак, у тебе зараз скіли на 9, ти молодець, але треба ще от трішечки попрацювати, покращити, щоб з 9 дорости до 10» — то це сприймається абсолютно інакше, ніж коли тобі кажуть: «You are not successful at this, you are just developing this skill. So there is a long-long path to the top».

абсолютно. Дивно, що на заході, де вже давно говориться, що штрафи погано мотивують, використовується така система.
Відомий факт: отриманий штраф працівник вважає неправильним, а от премію своєю, навіть якщо не заслужив. Тому преміювання в рази корисніше. Ти премію отримав, але невелику, тобто працював гарно, але не ідеально. А штраф — це начальство, і «я тут ні при чому», і ще купа всіляких відмовок

Там проблема що 5% співробітників не отримають бонусу. І треба їх якось вибирати. А там хоч 9, хоч 9.9

Підписатись на коментарі