Для Blender вийшла бета-версія платформи розширень
Blender Foundation представила розділ розширень у своїй програмі. Він замінить аддони та теми, дозволяючи вмикати їх та оновлювати безпосередньо з інтерфейсу.
Як сказано в офіційному блозі, поки що платформа знаходиться у бета-версії. Вона вимагає дозволу на підключення до сервера extensions.blender.org.
«Розширення — це доповнення, теми та потенційно будь-що інше, що може розширити власну функціональність Blender. Наприклад, ключові мапи або ассети. Розширення — це архів (.zip), що містить файли та маніфест з метаданими, такими як ліцензія, авторські права, дозволи, корисні посилання тощо. Розширення можна встановити у Blender вручну за допомогою інтерфейсу налаштувань, перетягуванням або з репозиторіїв розширень», — розповіли розробники.
Встановлюючи розширення, користувач чітко розумітиме, яких аспектів воно стосується. Саме для цього були створені дозволи — щоб надати інформацію про цілі та роботу доповнення.
За замовчуванням Blender пропонує локальний репозиторій для розширень. Однак є також онлайн-сховище, яке якраз вимагає доступу до сервера extensions.blender.org. Blender Foundation вже закликала авторів розширень заявити на форумі DevTalk право власності на них.
Офіційно платформа буде запущена разом з релізом Blender 4.2 LTS. Оновлення заплановано на липень поточного року.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про вихід Unity 6 Preview. Оновлення стосувалося багатьох функцій рушія, включно з рендерингом, ШІ, шейдерами, та підтримкою різних інструментів
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів