Blender опублікував асети з базовими мешами персонажів

Нещодавно відбувся свіжий реліз Blender 3.6, який матиме довготривалу підтримку. У нього додали чимало нових функцій, серед яких трасування променів з апаратним прискоренням на графічних процесорах AMD і Intel, оновлена система UV Packing, а також підтримка симуляцій з Geometry Nodes.

Разом з оновленням розробники опублікували бандл Human Base Meshes. У ньому зібрані 17 персонажних мешів, створених Blender Studio і спільнотою. Як і сам Blender, цей набір розповсюджується безкоштовно.

У бандлі є і фотореалістичні, і стилізовані 3D-персонажі. Їх можна використовувати як основу для скульптингу, ригінгу та анімації, щоб створити власних героїв для ігор чи інших проєктів.

Асети мають формат .blend, але їх можна експортувати для іншого софту, зокрема у формати FBX, OBJ і USD. Завантажити набір можна з сайту Blender.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі