У ЗМІ розказали, як війна в Україні вплинула на розробку Baldur’s Gate 3
Журналіст видання Bloomberg Джейсон Шраєр написав текст про розробку рольової гри Baldur’s Gate 3. Виявилося, що команда розробників Larian Studios зазнала проблем в тому числі через повномасштабну війну в Україні.
В матеріалі «Дивна історія „Baldur’s Gate 3“, одного з наймасштабніших релізів року» зазначається, що гра вийшла на чотири тижні раніше, ніж очікувалося і для ігрової індустрії це незвична ситуація.
«В грі 174 години кат-сцен та 17 тисяч можливих фіналів. На створення гри пішло шість років. Частково через COVID та війну в Україні», — йдеться у тексті.
Автор нагадує, що у жовтні 2020 року Larian Studios перевела гру у режим раннього доступу, дозволяючи гравцям купувати та грати в перший акт гри. За цей час Baldur’s Gate 3 придбали понад 2,5 млн людей і саме це «дозволило їй залишатися фінансово життєздатною, навіть коли масштаби розширювалися і розробка затягувалася».
«Поки робота над грою тривала, Larian Studios зіткнулася з кількома додатковими викликами. Під час пандемії студія, яка займалася performance-capture призупинила роботу і це вплинуло на розробку в гри. Нещодавно, після вторгнення росії в Україну у лютому2022-го, Larian довелося закрити свій офіс у санкт-петербурзі та евакуювати персонал», — зазначає журналіст.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів