У ЗМІ розказали, як війна в Україні вплинула на розробку Baldur’s Gate 3

Журналіст видання Bloomberg Джейсон Шраєр написав текст про розробку рольової гри Baldur’s Gate 3. Виявилося, що команда розробників Larian Studios зазнала проблем в тому числі через повномасштабну війну в Україні.

В матеріалі «Дивна історія „Baldur’s Gate 3“, одного з наймасштабніших релізів року» зазначається, що гра вийшла на чотири тижні раніше, ніж очікувалося і для ігрової індустрії це незвична ситуація.

«В грі 174 години кат-сцен та 17 тисяч можливих фіналів. На створення гри пішло шість років. Частково через COVID та війну в Україні», — йдеться у тексті.

Автор нагадує, що у жовтні 2020 року Larian Studios перевела гру у режим раннього доступу, дозволяючи гравцям купувати та грати в перший акт гри. За цей час Baldur’s Gate 3 придбали понад 2,5 млн людей і саме це «дозволило їй залишатися фінансово життєздатною, навіть коли масштаби розширювалися і розробка затягувалася».

«Поки робота над грою тривала, Larian Studios зіткнулася з кількома додатковими викликами. Під час пандемії студія, яка займалася performance-capture призупинила роботу і це вплинуло на розробку в гри. Нещодавно, після вторгнення росії в Україну у лютому 2022-го, Larian довелося закрити свій офіс у санкт-петербурзі та евакуювати персонал», — зазначає журналіст.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі