Baldur’s Gate 3 забезпечила Larian на «багато років», а колектив студії значно зріc за 10 років

Baldur’s Gate 3 завоювала безліч нагород у 2023 році й стала найкращою грою за версією The Game Awards. У фінансовому плані реліз був теж успішним, причому настільки, що Larian Studios тепер забезпечена на «багато років».

Про це розповів генеральний директор компанії Свен Вінке в інтерв’ю Eurogamer. За словами керівника, у команди було декілька запасних варіантів, як діяти у випадку проблем з Baldur’s Gate 3. Тому що для Larian це був серйозний ризик. Компанія наймала людей та розширювалася для створення нової RPG, однак не була впевнена в успіхові.

«Ми створили кілька запасних планів на випадок, якщо щось піде не так — ще до того, як почали займатися цим [розробкою, — прим.]. У мене є міноритарна частка, тож я тримав її в задній кишені на випадок, якщо щось піде не так. Це був мій базовий рівень, інакше я не збирався ризикувати так, як ми ризикнули з Baldur’s Gate 3, тому що це був занадто великий ризик», — повідомив Вінке.

Зараз у Larian працюють 470 розробників, хоча у 2014-му колектив налічував 50 спеціалістів. Після релізу в ранньому доступі студія побачила гарні показники продажів і зрозуміла, куди варто рухатися. Зараз компанія забезпечена на «багато років» завдяки Baldur’s Gate 3.

«Ми знали, якими були наші продажі, тож ранній доступ дав нам дуже хороший показник того, куди ми збираємося рухатися. Тож ми можемо більш-менш прогнозувати та функціонувати, якщо ми не облажаємося занадто сильно. Завжди є ризик, чи не так? Я ніколи не скажу, що ризику немає, але ви можете більш-менш спрогнозувати, де ви будете, виходячи з інтересу, виходячи з продажів у ранньому доступі. Тож ми можемо бачити, де ми знаходимося. І ми можемо розраховувати на те, де ми зараз знаходимося, ще досить багато років», — продовжив Вінке.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як директор Larian звинуватив корпоративну жадібність у звільненнях працівників. Він закликав краще дбати про розробників, а не скорочувати їх заради статистики у квартальних звітах.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Прекрасно!!! Отже очікуємо ще кілька хороших ігор. Головне — не скурвіться там!

Підписатись на коментарі