Baldur’s Gate 3 забезпечила Larian на «багато років», а колектив студії значно зріc за 10 років
Baldur’s Gate 3 завоювала безліч нагород у 2023 році й стала найкращою грою за версією The Game Awards. У фінансовому плані реліз був теж успішним, причому настільки, що Larian Studios тепер забезпечена на «багато років».
Про це розповів генеральний директор компанії Свен Вінке в інтерв’ю Eurogamer. За словами керівника, у команди було декілька запасних варіантів, як діяти у випадку проблем з Baldur’s Gate 3. Тому що для Larian це був серйозний ризик. Компанія наймала людей та розширювалася для створення нової RPG, однак не була впевнена в успіхові.
«Ми створили кілька запасних планів на випадок, якщо щось піде не так — ще до того, як почали займатися цим [розробкою, — прим.]. У мене є міноритарна частка, тож я тримав її в задній кишені на випадок, якщо щось піде не так. Це був мій базовий рівень, інакше я не збирався ризикувати так, як ми ризикнули з Baldur’s Gate 3, тому що це був занадто великий ризик», — повідомив Вінке.
Зараз у Larian працюють 470 розробників, хоча у
«Ми знали, якими були наші продажі, тож ранній доступ дав нам дуже хороший показник того, куди ми збираємося рухатися. Тож ми можемо більш-менш прогнозувати та функціонувати, якщо ми не облажаємося занадто сильно. Завжди є ризик, чи не так? Я ніколи не скажу, що ризику немає, але ви можете більш-менш спрогнозувати, де ви будете, виходячи з інтересу, виходячи з продажів у ранньому доступі. Тож ми можемо бачити, де ми знаходимося. І ми можемо розраховувати на те, де ми зараз знаходимося, ще досить багато років», — продовжив Вінке.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як директор Larian звинуватив корпоративну жадібність у звільненнях працівників. Він закликав краще дбати про розробників, а не скорочувати їх заради статистики у квартальних звітах.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів