CG Environment Generalist створив деталізовану сцену, натхнену вулицями столиці Мадагаскару (відео)

Седрік Ракотоніндріна працює на посаді CG Environment Generalist. Він займається персональним проєктом, для якого нещодавно створив чудову деталізовану сцену.

Художник опублікував свою роботу у власному профілі в LinkedIn. Автор виклав відео з демонстрацією середовища, окремих моделей будівель та машин, а також фрагментів процесу створення сцени.

Рендер охоплює одну вулицю, на якій стоять будинки з різною кількістю поверхів. Через великий перепад висот дорога круто повертає вгору, а споруди з правої сторони знаходяться на підвищені.

За словами Седріка, він надихався картинами художника під псевдонімом Alariko. А ще автор хотів передати спокій, який панує на вулицях столиці Республіки Мадагаскар у недільний ранок.

«Трохи малагасійських міських пейзажів для мого особистого проекту. Мене надихнули картини Alariko завдяки їхньому теплому настрою та освітленню. І я захотів відтворити це на свій лад, передавши атмосферу вулиць Антананаріву, Мадагаскар, у спокійні ранні години недільного ранку», — написав Седрік Ракотоніндріна.

Для створення середовища художник використав декілька програм. Сюди відносяться Maya, Houdini, Substance 3D Painter та Nuke. Більше робіт автора можна знайти в його портфоліо.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як український художник Олексій Тураєв створив частину міста Інсмут з романів Говарда Лавкрафта на Unreal Engine 5. Він намагався уявити, який вигляд мала б soulslike гра в цьому антуражі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі