Лише 10% ігор, які вийшли в Steam минулого року, були створені на пропрієтарних рушіях. Половина — на Unity
Unity залишається найпопулярнішим рушієм для створення ігор, які виходять в Steam. Слідом йде Unreal Engine, а от доля пропрієтарних технологій складає всього 10%.
Про це стало відомо зі звіту аналітичної компанії VG Insights. Документ присвятили рушіям — простежили еволюцію їх використання та визначили тренди в цьому напрямку станом на зараз.
Для аналізу використали 13 тисяч проєктів, які вийшли у Steam протягом 2024 року й мали як мінімум тисячу проданих копій. В результаті зʼясувалося, що найпопулярніший рушій — це Unity. На ньому побудовано 51% розглянутих проєктів.
Далі йде Unreal Engine з показником 28%, а за ним Godot — 5%. Ще 4% і 2% припадають на GameMaker та Ren’Py. А 10% ігор реалізовані на пропрієтарних рушіях.
Однак з погляду продаж, ситуація зовсім інакша. Домінують саме проєкти на власних рушіях. Їхня частка серед загальної кількості проданих копій в Steam минулого року складає 42%. Це все ще великий показник, та він зменшився на 10% у порівнянні з 2023 роком.
На друге місце вирвався Unreal Engine, доля якого піднялася з 19% до 31%. Такий ріст в основному пояснюється високими продажами Black Myth: Wukong. Третім йде Unity з часткою 26% — на 1% менше, ніж у
Аналітики прогнозують, що розробники й далі відмовлятимуться від пропрієтарних рушіїв. А Godot та GameMaker розширюватимуть свою базу серед інді-творців. При цьому доля Unity збережеться в районі
У звіті також сказано, що вибір рушія залежить від жанру проєкту. UE надають перевагу, коли розробляють екшен-RPG, Souls-like та шутери від першої особи. На Unity частіше виходять RPG та покрокові стратегії, а от JRPG здебільшого реалізовані на пропрієтарних рушіях.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про нові правила щодо маркетингу в Steam. Valve заборонила продавати у своєму сервісі ігри з вбудованою рекламою.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів