AMD відкрила код технології FidelityFX Super Resolution 2
AMD виклала у відкритий доступ код FidelityFX Super Resolution 2 — технології апскейлінгу, яка дозволяє поліпшити якість зображення в іграх. Компанія показала, як це працює на оновленій демонстраційній сцені Sponza та у грі Deathloop.
Версія FSR 1 вийшла приблизно рік тому, а другу версію AMD опублікувала у травні. Зараз апскейлінг AMD підтримується (або скоро буде підтримуватися) у 110 іграх, серед яких God of War, Hitman 3, The Callisto Protocol та інші. Компанія зазначає, що це найбільш швидко поширювана її технологія. Щоправда, перша і друга версія мають різні характеристики й можуть застосовуватися окремо, але, скажімо, Dethloop працює з обома версіями.
FSR 2 підтримує DirectX 12, Vulkan і невдовзі матиме плагін для підтримки Unreal Engine 4.26/4.27 і Unreal Engine 5.
Код FSR 2 можна завантажити з сайту GPUOpen. Він поширюється під ліцензією MIT, тож кожен розробник ігор може інтегрувати FSR 2 у свій проєкт.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів