AMD відкрила код технології FidelityFX Super Resolution 2

AMD виклала у відкритий доступ код FidelityFX Super Resolution 2 — технології апскейлінгу, яка дозволяє поліпшити якість зображення в іграх. Компанія показала, як це працює на оновленій демонстраційній сцені Sponza та у грі Deathloop.


Версія FSR 1 вийшла приблизно рік тому, а другу версію AMD опублікувала у травні. Зараз апскейлінг AMD підтримується (або скоро буде підтримуватися) у 110 іграх, серед яких God of War, Hitman 3, The Callisto Protocol та інші. Компанія зазначає, що це найбільш швидко поширювана її технологія. Щоправда, перша і друга версія мають різні характеристики й можуть застосовуватися окремо, але, скажімо, Dethloop працює з обома версіями.


FSR 2 підтримує DirectX 12, Vulkan і невдовзі матиме плагін для підтримки Unreal Engine 4.26/4.27 і Unreal Engine 5.

Код FSR 2 можна завантажити з сайту GPUOpen. Він поширюється під ліцензією MIT, тож кожен розробник ігор може інтегрувати FSR 2 у свій проєкт.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі