AMD створює технологію Radeon Super Resolution. Вона працюватиме майже у всіх іграх

AMD створює альтернативу технології NVIDIA Image Scaling, яка підвищує частоту кадрів в іграх. Як повідомляє Videocardz, компанія працює над новою реалізацією своєї технології FSR — і вона працюватиме майже у всіх іграх. Майже — означає сумісність лише з тими іграми, що підтримують «ексклюзивний повноекранний режим».

Нагадаємо, у червні AMD представила свою технологію FSR (FidelityFX Super Resolution) як доступну і просту альтернативу NVIDIA Image Scaling. Після цього NVIDIA відкрила код Image Scaling, аби технологія теж була доступною для розробників.

Тепер свій хід робить AMD. Її нове рішення — RSR — базується на алгоритмі FSR 1.0 і працюватиме через програмний драйвер Radeon. Це означає, що розробникам ігор не потрібно буде дбати про підтримку RSR, адже технологія працюватиме незалежно завдяки Radeon.

AMD Radeon Super Resolution вийде в січні 2022 року. Вона підтримуватиметься архітектурами RDNA1 і RDNA2 (у RX 5000 і новіших версіях). Поки що невідомо, чи буде підтримка старіших процесорів. Імовірно, детальнішу інформацію компанія оприлюднить на конференції CES 2022 у січні.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

На Linux ця штука вже давно є в Proton GE.

Підписатись на коментарі