Як у «1984»: Amanita Design створює гру про тоталітарний режим з крафтовими персонажами

Чеська інді-студія Amanita Design, яка створила Samorost і Machinarium, анонсувала нову пригодницьку гру: Phonopolis. У ній головний герой протистоятиме тоталітарному режиму та впливу його пропаганди. При цьому автори зберігають свій легкий і харизматичний стиль, приманний іншим проєктам Amanita Design.

«Гравці Phonopolis спробують себе у ролі вдумливого юнака Фелікса, який разом зі своїми співгромадянами стикається з неминучою загрозою потрапити під контроль авторитарного лідера міста-антиутопії та втратити свою людяність раз і назавжди», — йдеться в описі гри.

У пресреліз розробники навіть додали цитату з роману Джорджа Орвелла «1984» про те, як «брехня стала правдою». При цьому Phonopolis буде досліджувати не лише саму диктатуру, а й низку інших тем, як-от «конструктивізм, футуризм чи супрематизм та їхній суспільний вплив як інструмент пропаганди».

Це буде перша гра студії з об’ємною графікою. Крафтових персонажів розробники створювали вручну з гофрованого паперу, а тоді оцифровували й перетворювали на 3D-модель. Музику до гри створює той самий композитор, що й до Samorost 3 і Machinarium.

Гра вийде протягом наступного року, поки що точної дати релізу немає. Нагадаємо, раніше Amanita Design підтримала українців та кілька разів передавала прибуток від своїх ігор на гуманітарну допомогу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі