Activision намагається зупинити створення профспілки в Blizzard Albany

Activision не хоче визнавати профспілку, яку створює команда тестувальників з підрозділу Blizzard Albany. Компанія подала дві заяви із клопотаннями щодо цього у до Національної ради з трудових відносин (NLRB).

Раніше NLRB надала QA-тестувальникам з Blizzard Albany зелене світло для голосування за створення профспілки. Однак Blizzard подала клопотання, аби конфіскувати бюлетені й переглянути рішення NLRB (що фактично заморозило б процес).

Компанія каже, що участь в голосуванні має брати не лише QA-команда окремої студії (у цьому випадку QA-відділ Blizzard Albany з 21 співробітника), а ширше коло спеціалістів.

За словами Blizzard, створення цієї профспілки спричинить «роздріблення робочого середовища, в якому гнучка співпраця стає неможливою, а кожна окрема робота стає самостійною одиницею в переговорах».

Протягом останнього року Activision Blizzard неодноразово намагалася протидіяти профспілковому руху в компанії. Наприклад, у жовтні NLRB виявила, що компанія стримувала підвищення зарплати QA-співробітникам, яким вдалося створити профспілки (йдеться про Raven Software, дочірню компанію Activision).

Про те, як зараз розвиваються профспілки в ігровій індустрії та чи потрібні вони українським розробникам, читайте у цьому матеріалі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі