Activision намагається зупинити створення профспілки в Blizzard Albany
Activision не хоче визнавати профспілку, яку створює команда тестувальників з підрозділу Blizzard Albany. Компанія подала дві заяви із клопотаннями щодо цього у до Національної ради з трудових відносин (NLRB).
Раніше NLRB надала QA-тестувальникам з Blizzard Albany зелене світло для голосування за створення профспілки. Однак Blizzard подала клопотання, аби конфіскувати бюлетені й переглянути рішення NLRB (що фактично заморозило б процес).
Компанія каже, що участь в голосуванні має брати не лише QA-команда окремої студії (у цьому випадку QA-відділ Blizzard Albany з 21 співробітника), а ширше коло спеціалістів.
За словами Blizzard, створення цієї профспілки спричинить «роздріблення робочого середовища, в якому гнучка співпраця стає неможливою, а кожна окрема робота стає самостійною одиницею в переговорах».
Протягом останнього року Activision Blizzard неодноразово намагалася протидіяти профспілковому руху в компанії. Наприклад, у жовтні NLRB виявила, що компанія стримувала підвищення зарплати QA-співробітникам, яким вдалося створити профспілки (йдеться про Raven Software, дочірню компанію Activision).
Про те, як зараз розвиваються профспілки в ігровій індустрії та чи потрібні вони українським розробникам, читайте у цьому матеріалі.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів