Concept Artist з України створив зловісне місто Інсмут з романів Лавкрафта на Unreal Engine 5

Олексій Тураєв — позаштатний Concept Artist, який працював у багатьох українських геймдев-компаніях. Нещодавно він поділився персональним проєктом на Unreal Engine 5. Художник реалізував частину міста Інсмут з романів Говарда Лавкрафта.

Свою роботу Олексій опублікував на персональній сторінці на ArtStation. Він виклав відео та декілька скриншотів з демонстрацією зловісної локації. Художник реалізував вулицю та невелику площу з пам’ятником в центрі.

Автор створив похмуру атмосферу завдяки характерній для адаптацій Лавкрафта блідно-зеленій стилістиці. Містичності також додали пошарпані будинки та туман, який вкрив містечко.

«Як великий шанувальник Лавкрафта, я спробував зробити одну локацію Інсмута. Тож уявив, як би виглядала гра за мотивами Лавкрафта в стилі soulslike», — написав Олексій під постом.









[Оновлено: 18:40] Ми отримали коментарі від автора проєкту. Він розповів про процес створення сцени та джерела натхнення.

«Ідеєю було створити саме місто Інсмут із розповіді „Тінь над інсмутом“, яку я обожнюю. А ще я фанат FromSoftware, що теж повпливало. Стало цікаво якою була б гра від студії, але у всесвіті Лавкрафта. Он Піноккіо зробили, а Лавкрафта досі нема. Bloodborne не рахується.

Вирішив трохи переосмислити поселення і зробити його старішим. Я маю на увазі що в книжці там були будівлі в георгіївському стилі. Мені це здалося не дуже цікавим. Щодо інструментів, то в цьому проєкті не те щоб багато різного використовувалося. Загалом базові — світло, бленди матеріалів, імітація води\туману, трохи моделі коригував, місцями текстури робив», — розповів Олексій Тураєв.

Нагадаємо, раніше ми публікували роботу Сергія Дужика, в якій він представив кіберпанковий Київ. Автор поєднав основні елементи жанру з відомими українськими брендами.

А ще одна цікава робота — вулиця дощового японського містечка, реалізована в Blender. При створенні сцени Difffuse Studio використала власні генератори натовпу та алей.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі