Новини

CEO Room 8 поділилася думками про те, як глобальні зміни в геймдеві впливають на розробників та видавців

Назар Степорук 214

Генеральна директорка Room 8 Group Анна Козлова розповіла, як зміни в геймдеві впливають на розробників та видавців. Керівниця написала, що смаки користувачів змінилися, однак вони все ще вимагають від проєктів інновацій та високої якості. На цьому фоні бюджети розробки зростають, а компанії все менше бажають йти на ризики. Вони концентруються на блокбастерах, створених за відомими IP. 2

«Врівноважений та важкий». Santa Monica Studio детально розповіла про дизайн Тюра для God of War: Ragnarök

Назар Степорук 121

На честь шестиріччя перезапуску God of War розробники з Santa Monica Studio опублікували серію постів, присвячених Тюру. Вони розповіли про дизайн персонажа та особливості його створення. Наприклад, зброю та щит героя реалізували на основі статуї з першої частини скандинавської саги. А аніматори спеціально робили рухи Кратоса та Тюра схожими.

Набір асетів та комплексних посібників для розробки ігор на Godot 4 продається за $25

Назар Степорук 266

В магазині Humble Bundle стартували продажі набору Learn to Make Games in Godot 4. Комплект присвячено створенню ігор на Godot 4. Він включає шість посібників та чотири добірки асетів. Роздрібна вартість набору складає $1150, а впродовж обмеженого часу його можна придбати за $25. 10

Saber не купить? 4A Games увійшла в один з нових внутрішніх підрозділів Embracer Group

Назар Степорук 935

Embracer Group розповіла про свою нову внутрішню ієрархію. Шведський холдинг розділився на три великі підрозділи внаслідок масштабної реструктуризації. В один з них включили українську 4A Games. Це означає, що студія все ще знаходиться у власності Embracer, і її не придбала Saber Interactive, яка має російське коріння. 5

Українські інженери з GlobalLogic показали демо гри, в якому можна створювати персонажів з «унікальним» характером за допомогою ШІ

Назар Степорук 684

Українська команда GlobalLogic розробила демоверсію гри, в якій штучний інтелект застосовується для створення персонажів. За заявою розробників, ШІ наділяє їх характером, мотивацією та мовою. Вони можуть динамічно вести бесіду з гравцем. В роботі застосовувалися технології Google Cloud та модель Gemini Pro, яка відповідає за генерацію голосу та поведінки. 2

Опитування продемонструвало, що 70% розробників стурбовані стабільністю ігор-сервісів

Назар Степорук 143

Розробники стурбовані моделлю ігор-сервісів. В новому опитуванні 70% з шестисот респондентів повідомили, що сумніваються в стабільності такого формату проєктів. Вони називають основною проблемою потенційну втрату інтересу до продукту серед аудиторії. На цьому фоні зросла зацікавленість в платних доповненнях. 1

Українська студія анонсувала науково-фантастичну гру про дослідження космосу

Serhii Korshunov 557

Українська студія Berko Games представила трейлер з демонстрацією основних механік своєї прийдешньої науково-фантастичної гри про дослідження космосу — Jitter. 1

Гейміфікована платформа уВогні, де можна знищувати російські об’єкти на віртуальній карті, допомагає збирати гроші для ЗСУ

Sashko Peremot 586

Мета платформи, над якою разом працювали громадська організація «Сruel Crew», львівські волонтери та айтівці з компанії Indeema Software, зібрати 100 млн грн на закупівлю 5000 FPV-дронів. Що для цього потрібно робити — читайте в нашій новині. 4

За $5 можна отримати доступ до трьох мільярдів повідомлень з серверів Discord, — ЗМІ

Sashko Peremot 384

Зараз сервіс, який активно працює з серверами Discord містить базу із понад трьох мільярдів повідомлень, які були зібрані на 14 тисячах серверів. При цьому ця інформація може використовуватися для навчання моделей ШІ та допомоги правоохоронним органам.

На Indie Cup Europe’24 почали приймати заявки. Українські розробники теж братимуть участь

Назар Степорук 312

GTP Media оголосила, що від сьогодні можна подавати заявки на участь в Indie Cup Europe’24. Фестиваль стане наймасштабнішим за всю історію його проведення, починаючи з 2016 року. Українські розробники теж можуть надсилати свої проєкти, щоб позмагатися з представниками 39 інших країн. Участь в події безплатна, а переможці отримають різноманітні нагороди.

Українська аутсорс-студія Ulysses Graphics анонсувала Project Hover — ретрофутуристичну перегонову гру

Назар Степорук 620

Ulysses Graphics — українська аутсорс-студія, яка створює власну гру під назвою Project Hover. Це ретрофутуристичні перегони з мультиплеєром, антигравітаційною фізикою та автомобілями в старій стилістиці. Зараз над проєктом працює невелика команда з десяти людей. Вихід гри спочатку відбудеться в дочасному доступі Steam, а пізніше на PS5.

Шутер xDefiant стане першою грою Ubisoft з українською локалізацією

Назар Степорук 399

В умовно-безкоштовному шутері xDefiant від Ubisoft буде реалізована українська локалізація. Це перша гра французької компанії, в якій вона з’явиться. Про це розповів Андрій Мостовий, QC Project Lead в Ubisoft Ukraine Studios. Розробник брав участь у реалізації перекладу. 1

Годування свиней та поховальні ряди. Містобудівна стратегія «Острів» отримала оновлення

Назар Степорук 304

Український розробник-одинак Євген продовжує покращувати свою містобудівну стратегію з елементами симулятора «Острів». Нещодавно він випустив шостий патч для п’ятої альфа-версії гри. Творець виправив декілька помилок та додав нові ігроладні можливості. Сюди входять побудова поховань в ряд, знищення заданої кількості ресурсу та розширення раціону свиней.

3D Artist відтворює фотореалістичні локації зі Skyrim на Unreal Engine 5. Нещодавно він показав Фолкріт

Назар Степорук 238

Лео Торрес працює 3D-художником на фрилансі. У вільний час він займається масштабним персональним проєктом, в якому відтворює фотореалістичні версії локацій із The Elder Scrolls V: Skyrim на Unreal Engine 5. Нещодавно він продемонстрував частково переосмислений Фолкріт. Художник хотів зберегти атмосферу оригіналу і водночас зробити поселення масштабнішим.

Розробники Baldur’s Gate 3 стали одним з найбільших спонсорів успішної інді-гри на Kickstarter і не вимагали винагороди

Назар Степорук 2868

Larian Studios, яка відома завдяки дилогії Divinity: Original Sin та Baldur’s Gate 3, без лишнього шуму доєдналася до краудфандингової кампанії Blasphemous. Вона зробила одну з найбільших пожертв серед приватних спонсорів — $1000. Компанія ніколи не афішувала це і не вимагала нагороди, яка була передбачена умовами збору коштів.

В геймдев-студії EJaw розказали про причину затримки зарплат

Sashko Peremot 507

Працівники геймдев-студії EJaw зіштовхнулися з проблемою затримки зарплат. Серед причин керівництво компанії називає неправильне планування та підписання договорів з клієнтами. Що саме стало проблемою та як в EJaw планують виходити з цієї ситуації — читайте в нашій новині. 2

Обсяг венчурних інвестицій в геймдев у першому кварталі 2024 року зріс на 94% — аналітики

Назар Степорук 153

У першому кварталі 2024 року венчурних інвестицій в геймдев стало на 94% більше у порівнянні з четвертим кварталом 2023-го. Загальний обсяг досяг позначки $594 мільйони. Найбільші раунди вдалося підняти компаніям Build A Rocket Boy та Second Dinner. А ще збільшилася кількість фінансових угод, досягнувши рівня кінця 2020 року.

Розробники інді-хіта Slay the Spire перенесли сиквел на Godot після понад 2 років виробництва на Unity

Назар Степорук 332

Нещодавно на презентації Triple-I Showcase студія Mega Crit анонсувала Slay the Spire 2. Це продовження хітового карткового roguelike, який добре відомий серед поціновувачів інді-проєктів. Після демонстрації сиквелу стало відомо, що він розробляється на Godot. Розробники змінили рушій, хоча понад два роки створювали гру на Unity. 2

Міжнародна асоціація розробників представила план для керівників компаній, який допоможе зупинити масові звільнення в геймдеві

Назар Степорук 279

Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) «закликала до дій» керівників геймдев-компаній, щоб зупинити звільнення. Організація опублікувала шість кроків, які допоможуть виправити ситуацію. Сюди відносяться прозора комунікація, правильне планування розвитку, підтримка працівників, ініціативи з різноманіття та інше. IGDA вважає, що керівники «повинні» все це робити. 1

«Ми займаємося цим 20 років». Креативний директор The Elder Scrolls Online пояснив, чому метавсесвіти не можна вважати інновацією

Назар Степорук 129

Креативний директор The Elder Scrolls Online Метт Фірор поділився думками про метавсесвіти. На його думку, такий формат проєктів не можна вважати інновацією. Це гарне слово для пошуку інвестицій у Кремнієвій долині. Але на практиці ігрові компанії вже давно створюють віртуальні світи, а їхня популярність залежить виключно від контенту та наповнення.

← Сtrl 123456...75 Ctrl →