Два роки тиші після релізу: як інді-гра про УНР отримала друге життя і вийшла на iOS
Кілька років тому я випустив мобільну гру De Libertate: Ukraine
Причина була дуже проста. Я не програміст. Я історик, який робить ігри: придумую механіки, пишу GDD, малюю весь візуал. Першу версію гри я зробив разом із найманою командою розробників. Гра вийшла, працювала, її можна було пройти. Але разом із релізом з’явилося інше обмеження: будь-яка зміна почала коштувати грошей. Навіть дрібні речі на кшталт правок балансу чи додавання контенту означали нові витрати. У якийсь момент стало очевидно, що постійно підтримувати гру в такому форматі я не зможу. І вона просто «зависла». Зі сторони це виглядало як пауза довжиною майже два роки. Але насправді я не припиняв працювати.

Цікаво, що сама гра про УНР з’явилася не одразу. Спочатку я планував робити проєкт про середньовіччя. Під цей сетинг уже була продумана базова логіка гри. Але з початком повномасштабного вторгнення захотілося зробити щось про Україну. Період УНР мене давно цікавив, і при цьому він майже не представлений в іграх. Тому я взяв уже готову основу і адаптував її під інший історичний контекст.
Паралельно з основною роботою я повернувся і до початкової ідеї — знову почав працювати над грою про середньовіччя. Я повністю прописав GDD, продумав кампанії, механіки, структуру гри і відмалював усі ассети. Фактично проєкт був готовий з точки зору дизайну. Але я вперся в ту саму проблему: без кодера це залишалося просто папкою з файлами.

Я не намагався самостійно вчитись програмуванню. Було зрозуміло, що це окрема професія і на це підуть роки. Тому вирішив написав пост на DOU про пошук команди. Приблизно за місяць мені написав розробник, який якраз шукав геймдизайнера. Ми швидко знайшли спільну мову і буквально того ж дня почали працювати.