Я новачок у розробці. Оцініть мою ідею для гри
Вітаю пробачте якщо буду писати неправильно чи не граматично я вперше пишу допис. Я не маю можливості програмувати зараз тому це мої ідея для фанатської FNAF-гри.
Ми граємо за головного героя на імʼя Пітер Сімеон, він влаштувався охоронцем на склад Ендоскелетів. Ми маємо 2 двері, вікно по центру, вентиляція над нами, і зону позаду з генератором, і ще у нас є планшет і ліхтарик.
Енергія працює так що при закриванні двері, використанні планшета, використанні ліхтарика і закриванні вентиляції генератор почне втрачати заряд і коли він впаде до нуля треба буде іти до генератора і лагодити його проходячи міні-гру на реакцію, кожна поломка генератора збільшує час на ремонт.
Мені треба ідеї для аніматроніків дуже хочеться щоб це були Ендоскелети, а так механіки необмежені чекаю на коментарі і ідеї.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівЗагалом як для першої концепції — це хороший старт. Далі все вирішить простота реалізації і баланс.
Маловато информации для оценки
Це не ідея гри. Це спроба зробити клон існуючої іншої гри. З таким підходом ви можете створити студентську роботу з вивчення ігрового рушія, але, не гру.
Додаткові ідеї, які ви просите, вам не допоможуть досягти мети створити гру.
Моя оцінка: 0/10. Вибачаюся за свою прямоту.
Немного странно, если честно, вы рассуждаете. Фанатских фанф-игр разного качества тьма тьмущая, и это будет ещё один такой (если действительно выйдет), по этому не вижу причин для такой критики, я разве что сказал бы, что заголовок неточный
Просили оцінити ідею гри. Я оцінив.
Рекомендую автору теми пройти курс з геймдизайну і навчитися створювати по 100 таких ідей за місяць. Будь-які курси з геймдизайну навчать оцінювати власні ідеї.
Також великим плюсом пройти ще один курс, по створенню гри на ігровому рушії. Рушій будь-який із популярних: Unreal, Unity, Godot.