Один мільйон копій за десять днів. Вихідці з Telltale розповіли про успішні продажі своєї нової гри Dispatch

Епізодична пригодницька гра Dispatch від студії AdHoc Studio (заснованої колишніми розробниками Telltale Games, Ubisoft та Night School Studio) розійшлася тиражем понад 1 мільйон копій усього за 10 днів після релізу.

Про це команда повідомила у своїй сторінці в X.

Dispatch — це комедійна пригодницька гра про супергероїв на робочому місці, дії якої відбувається у сучасному Лос-Анджелесі. У головних ролях — актори Аарон Пол, Лора Бейлі та Джеффрі Райт.

Головний герой — Роберт Робертсон, відомий як Меха Мен. Він втратив свій костюм і змушений працювати у диспетчерському центрі супергероїв. В цій ролі гравцю треба керувати героями, приймати дзвінки, розподіляти місії, реагувати на надзвичайні ситуації та ухвалювати складні моральні рішення, що впливають на розвиток історії.

Перші два епізоди вийшли 22 жовтня 2025 року, а загалом AdHoc Studio планує вісім епізодів.

Наразі в грі немає офіційної української локалізації, втім є неофіційних переклад від локалізаційної спілки Little Bit.

А ви вже зіграли у Dispatch? Діліться своїми враженнями в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі