«Найкращий шлях досягти інновацій в ігровій індустрії — мати гарну маржу», — CEO Microsoft Сатья Наделла
CEO Microsoft Сатья Наделла вважає, що найкращий варіант досягти інновацій при створенні ігор — «мати гарну маржу». Водночас бізнес-модель ігор має бути такою, щоб у майбутньому знайти «нове інтерактивне медіа».
«Якщо ми, як індустрія не продовжимо оновлювати підходи як ми виробляємо, що ми виробляємо, як мислимо про дистрибуцію, економічну модель... Найкращий спосіб інновацій — це мати гарну маржу, бо саме так можна фінансуватися. Але найголовніше, бізнес-модель ігор потребує переосмислення — можливо, аж до створення нового формату інтерактивного медіа. Бо, зрештою, конкуренція для ігор — це не інші ігри, конкуренція для ігор — це короткі відео», — зазначив керівник Microsoft в подкасті TBPN.
Примітно, що буквально за кілька днів до цієї заяви стало відомо про поточну стратегію компанії. За даними видання Bloomberg, восени 2023 року фінансовий директор Microsoft Емі Худ запровадила нову мету у 30% «норми підзвітності». Це корпоративний евфемізм Microsoft для позначення норми прибутку для ігрового підрозділу. Водночас S&P Global Market Intelligence оцінює, що норми прибутку в ігровій індустрії впали з нещодавнього максимуму у 22% (2020 та 2021 роки) до середнього рівня 17% у
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів