«Найкращий шлях досягти інновацій в ігровій індустрії — мати гарну маржу», — CEO Microsoft Сатья Наделла

CEO Microsoft Сатья Наделла вважає, що найкращий варіант досягти інновацій при створенні ігор — «мати гарну маржу». Водночас бізнес-модель ігор має бути такою, щоб у майбутньому знайти «нове інтерактивне медіа».

«Якщо ми, як індустрія не продовжимо оновлювати підходи як ми виробляємо, що ми виробляємо, як мислимо про дистрибуцію, економічну модель... Найкращий спосіб інновацій — це мати гарну маржу, бо саме так можна фінансуватися. Але найголовніше, бізнес-модель ігор потребує переосмислення — можливо, аж до створення нового формату інтерактивного медіа. Бо, зрештою, конкуренція для ігор — це не інші ігри, конкуренція для ігор — це короткі відео», — зазначив керівник Microsoft в подкасті TBPN.

Примітно, що буквально за кілька днів до цієї заяви стало відомо про поточну стратегію компанії. За даними видання Bloomberg, восени 2023 року фінансовий директор Microsoft Емі Худ запровадила нову мету у 30% «норми підзвітності». Це корпоративний евфемізм Microsoft для позначення норми прибутку для ігрового підрозділу. Водночас S&P Global Market Intelligence оцінює, що норми прибутку в ігровій індустрії впали з нещодавнього максимуму у 22% (2020 та 2021 роки) до середнього рівня 17% у 2024-му.

Як гадаєте, чи правий Наделла щодо джерела інновацій? І про яке інтерактивне медіа нового формату він може говорити?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Бо, зрештою, конкуренція для ігор — це не інші ігри, конкуренція для ігор — це короткі відео

боженька, не подпускай этого человека к играм

Західні медіа з цією заявою два дні носилися. Але це не тільки він так каже, в Юбісофт, ЕА теж приблизно таке стверджували.

ну так пусть закрывают все игровые студии и делают клон тик тока

Мені не потрібні інновації. Графіка в іграх не розвивається вже який рік, технічний стан на релізі тільки деградує, сюжет та рпг складові постійно спрощуються, відкриті світи досі порожні, а ціни на ігри тільки зростають. Хіба в цьому всьому потрібна інновація якась? Чи просто треба робити якісні та цікаві ігри?

якщо корова дає мало молока але багато жере, їі треба більше доїти і менше кормити

І яку інновацію маленькі і мякенькі зробили за останні 3 роки?
Доречі особисто я чекаю чат жпт в РПГ іграх. Це ж круто коли підходиш до нпс і голосом звертаєшся, а він відповідає.

до нпс і голосом звертаєшся, а він відповідає

Юбісофт про таке якось звітували.

Воно є багато де, але жодного релізу гри ще не бачив

160% зростання акцій за останні 5 років. щось таки спромоглися зробити.

Питання часу, коли спалять готівку на байбєки :-)

Весь цей текст — це корпоративний новояз для інвесторів, яких треба тішити інноваціями, високою маржою, бізнес-моделями і новими форматами інтерактивних медіа.

Там він за 5-7 хвилин цього спічу кілька разів повторив слово «інновації», але так і не навів жодного прикладу, бодай гіпотетичного

Тільки не жля інвесторів, а для фондової біржі та хедж фондів.
Інвестор часто ризикує вписуючись в те, що принесе спекулятивний дохід — потенційно. Звісно якись розкручений проект типу чергового сіквелу Age of Emiperes або Flight Simulator, це прогнозована біщєщнес модель — але на ринку вже червониц океан конкуренції і для того щоби тримати марку — треба вкладатись в якість, що може бути на межі рентабельності — коли через велику ціну не купляють. В той де сас відносно яктсь дешевий черговий Mine Craft чи Angry Birds, або перші версії WOT можуть зірвати банк.

Власне під «інвесторами», я і мав на увазі тих, хто інвестує в акції. На західному ринку це ± усталена термінологія. Тобто «інвестори Майкрософт = ті, хто володіє акціями Майкрософт». От як раз гравці на фондовій біржі, ті ж самі фонди різного штибу і т.д.

Тоді не на заході, а NySE та відповідно NASDAQ яка в суті створена відносно по подобі (в сутності це була платформа для американського аналогу МММ Бернарда Мейдоффа).
Тим наступні ролі:

  • Issuer — тобто імітент цінного паперу, ті хто має на це право згідно з державним законодавством : компанії з формою власності — відкрите акціонерне товариство, банки чи уряд коли йдеться про облігації державної позики
  • Investor — Фізична або юридична особа, яка купує цінні папери з метою отримання прибутку, акціонер або облігаціонер (коли купляються держ облігації наприклад)
  • Broker — ліцензована особа або компанія, яка виступає посередником між інвесторами та біржею, виконуючи накази на купівлю/продаж від імені клієнтів. Ті хто має місце на біржі і допущений до операцій на ній державними контролючими органами.
  • Market Maker — людина чи організація яка постійно виставляє двосторонні котирування (ціни купівлі та продажу) для певного цінного паперу. Власне це сама біржа чи організації які її підтримують

Підписатись на коментарі