В open source проєкті немає місця ШІ‑інструментам! Спільнота модерів гри Doom розкололася через додавання коду від ChatGPT

Спільнота відкритого проєкту GZDoom, що займається створенням фанатських модів для гри Doom, розкололася через штучний інтелект. Значна частина розробників тепер об’єднається навколо нового форку під назвою UZDoom. Це стало відповіддю на дії лідера спільноти Крістофа Ольккерса (Graf Zahl), який вставив ШІ‑згенерований код у кодову базу GZDoom.

«Через певні розбіжності щодо того, як має виглядати співпраця, ми вирішили, що найкращий шлях — зробити форк проєкту. Я не хочу бачити, як спадщина GZDoom вмирає, як і багато хто з нас. Тому я вважаю, що найкраще рішення — продовжити розробку через форк, водночас запровадивши іншу модель розвитку з прозорою співпрацею», — зазначив розробник Неш Мухандес на форумі DoomWorld.

Повідомляється, що через Ольккерса вже довго відчувалося тертя в спільноті GZDoom. Однак каталізатором розколу став саме використаний ШІ‑код в одному з останніх оновлень GZDoom — в коментарях до коду зазначалося: «Ось що мені показав ChatGPT для виявлення темного режиму в Linux». І хоча Крістоф зрештою видалив код, він також намагався видалити всю дискусію навколо цього рішення.

«Звісно, я теж маю сумніви щодо використання ШІ для проєктно‑специфічного коду. Але тут йдеться про поверхневі перевірки системних налаштувань, які можна знайти на різних сайтах — просто із зусиллями у 10 разів більшими», — зазначив Ольккерс.

Інші представники спільноти наполягли: в open source проєкті немає місця ШІ‑інструментам.

Що думаєте про розкол? Чи дійсно варто було покинути проєкт через використання в ньому нетестованого ШІ-коду? І чи дійсно в опенсорсних проєктах немає місце таким інструментам?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ни в каком нормальном проекте нет места для быдлокода от чатагпт. просто в опенсорс это сразу видно

Редакція доу у своєму ключі: є розробник з дуже давньою паскудною репутацією, якого терпіли через дуже значний вклад, тут він ковирявся і вимкнув фічу над якою працювали інші нікому не сказавши і форс запушив чатжпт-код на гіт, щоб ніхто не помітив і це стало останньою краплею.
Ось вам мої шекелі редакція, у наступному матеріалі можете просто зробити «розробники, гляньте на відео з жопою згенероване ші, а вам слабо? #монобанк #сілксонг #тцк» і я теж поору в коментах, він-він.

Я думаю що багато людей, які пробували застосовувати АІ кодген у проектах бачили що лонг-терм це дуже негативно. Потім люди не знають як працює код, і він зроблений не в стилістиці проекту. Для опен сорсу я думаю це ще гірше. До тогож воно майже завжди погано працює (якщо працює), люди не можуть пофіксити (через те, що не писали код самі, і не можуть його зрозуміти), і в результаті якість виходить гівняна.

Це реальні приклади з особистого досвіду на командах 3-5 людей. МБ поза геймдевом воно якось інакше.

Кому не подобається, нехай зробить сам та краще ¯\_(⠀⠀)_/¯

Уже запустили uzdoom, де по дефолту вимкнута білінійна фільтрація.

Підписатись на коментарі