Ілон Маск найняв колишніх спеціалістів Nvidia для створення AI-моделей світу

Ілон Маск залучив двох колишніх інженерів Nvidia Зішана Пателя та Ітана Хе до роботи в компанії xAI над створенням так званих «моделей світу» на основі штучного інтелекту.

Про це повідомляє Financial Times.

Моделі світу, над якими працює xAI, можуть відтворювати реальні фізичні процеси та середовища, що дає змогу створювати реалістичні ігрові світи за допомогою штучного інтелекту.

Маск заявляв, що його студія xAI Games планує випустити гру, створену ШІ, уже наступного року. Експерти вважають, що такі моделі можуть змінити підхід до розробки ігор, роблячи їх динамічними та унікальними для кожного гравця. Водночас подібні технології можуть застосовуватись не лише в геймдеві, а й у штучному інтелекті для роботів.

На що це вплине

Моделі світу можуть стати у пригоді не лише в іграх, а й у сфері автономного транспорту, зокрема в проєкті Robotaxi Ілона Маска. Подібно до Nvidia Cosmos, вони здатні створювати безпечні симуляції, у яких штучний інтелект може «вчитися» без ризику в реальному середовищі.

Нагадаємо, керівник видавничого напряму Larian Studios Майкл Даус висловив сумніви в успіху ігор, створених штучним інтелектом. На його думку, головна проблема індустрії — не в технологіях, а у відсутності лідерства, бачення й людського підходу до створення світів, які справді зачіпають гравців.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Так один робив вже.
Кучєрявий такий, злегка рептилоїдний на вигляд.

Навіть невдобно казать де воно зараз.

Теоретично це можливо, але навряд буде працювати на середньому ігровому пк в поточний час. Ідея цікава, маск муділо, подивимось що буде.

«Тупу» процедурну генерацію на основі алгоритму псевдовипадкових чисел, теж можна подати досить цікавим чином.

Вокселі для зберігання даних світу це вчорашній день. Тепер будумо кожен піксель це накладання мільйона тензорів.

Є чудове відео на цю тему, якщо упоротися «в реалізм»

Але пам’ятаючи про геймерську історію Маска, можна не хвилюаватися за те, що він створить хоча б щось цікаве/грабельне/адекватне чи щось, що хоча б якось вплине на ігрову індустрію.

Підписатись на коментарі