«Місія на мільйон». Бригада Нацгвардії «Рубіж» шукає собі людей за допомогою GTA

Четверта бригада оперативного призначення Національної гвардії України «Рубіж», яка є частиною штурмових бригад проєкту «Гвардія наступу», використала для зовнішньої реклами стилістику гри Grand Theft Auto. Таким чином керівництво бригади шукає собі поповнення серед тих, кому зараз від 18 до 24 років.

На білборди бригади звернули увагу користувачі соцмереж. При цьому ще у липні цього року в офіційному інстаграмі бригади був опублікований пост в цій же стилістиці.




Вже давно помітно, що українські підрозділи з головою підходять до свого маркетингу. А як вам такий креатив? Буде він ефективний? Чи правильну вони обрали цільову аудиторію? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
А як вам такий креатив?

Це не реклама, а наочний приклад негативного впливу на мораль молоді і закамуфльована дискримінація ЗСУ!

Сюжет серії Grand Theft Auto будується навколо кримінального життя у відкритому світі, де гравець виконує місії, пов’язані з пограбуваннями, перестрілками та викраданням транспорту. У різних частинах історії представлені різні герої та сеттинги: наприклад, у GTA V це історії трьох злочинців..

З одного боку я розумію про що ви. З іншого: естетика витвору з часом відривається від самого витвору, так само як і витвір стає автономним від творця.

Я пожартував — особисто мене це не дізморалить.
Але взагалі з культурними кодами треба обережніше — можна і дитячу книжку ілюструвати кумедними чоловічками з фалауту і 99% читачів нічого не помітять, але для тих хто в темі це буде кринжово)

Я пожартував

Не зрозумів, вибачаюсь)

це буде кринжово)

Та чого, якщо конкретно це, то в якомусь сенсі воно весело. Це як мапа Скайріму чи Кіану Рівз в підручниках з історії)

Але приклад реклами з бригадою, на мою думку, вже дискусійний. Тобто, воно дійсно відчувається якось... дивно, чи шо

Плюс ми ще не знаємо як розрулять колізію з наслідуванням арт. мистецтва — нейромережі вже починають трусити щодо авторських прав.
Ну і саме ця реклама копіює не тільки стиль постера GTA а ще і їх шрифт — тобто ходять по вельми тонкому льоду — у гейм корпорацій потужні адвокати)

Я пожартував — особисто мене це не дізморалить.

А тут не шутки. GTA это старый бренд известный далеко за пределами игровой тусовки. И месседж вполне понятен широкой аудитории. Особенно после истории с Пригожиным.

Уже сидів на чемоданах в польщу, але як побачив бігборд з ші артом...

Підписатись на коментарі