Обов’язкові понаднормові та хаотичні звільнення. Розробники гри MindsEye, яка мала стати вбивцею GTA, жорстко розкритикувала керівництво
Студія Build a Rocket Boy випустила цього літа MindsEye — пригодницький бойовик, як мав стати конкурентом GTA. Однак нещодавно 93 нинішні та колишні співробітники студії оприлюднили відкритого листа, у якому звинуватили керівництво в неефективному менеджменті, виснажливих умовах праці та неправильно організованих звільненнях.
Команда оприлюднила відкритого листа зі скаргами. У документі йдеться про «катастрофічно невдале управління», яке призвело до масових скорочень і «нестерпного рівня понаднормової роботи». Частина працівників уже готує судові позови проти студії. При цьому заяву опублікувало відділення працівників ігрової індустрії профспілки Independent Workers Union of Great Britain (IWGB). За словами підписантів, через дії генерального директора Марка Герхарда та засновника Леслі Бензіса від 250 до 300 осіб втратили роботу.
На що скаржаться колишні співробітники
Працівники стверджують, що перед релізом гри MindsEye керівництво запровадило обов’язкові понаднормові — по вісім додаткових годин на тиждень протягом чотирьох місяців. Водночас компанія обіцяла відпустку TOIL (7 годин за кожні 8 понаднормових), але більшість так і не змогла скористатися нею через постійні «термінові» завдання навіть після запуску гри.
Лист також описує хаотичний процес звільнень, який супроводжувався дезінформацією та порушенням трудових норм. Працівникам вручали повідомлення з неправильними датами, їх розподіляли між невідповідними командами, а оцінювання здійснювали не ті керівники, які мали це робити. Такі помилки, за словами підписантів, могли призвести до незаконного звільнення десятків співробітників.
Автори звернення вважають, що Герхард і Бензіс мають «відійти на другий план» і дати змогу досвідченим фахівцям відновити роботу компанії. Вони наголошують, що керівники не змогли налагодити ефективну комунікацію, ухвалювали радикальні рішення без консультацій із командами та спричинили «стрес, плутанину й демотивацію» серед колективу.
Нагадаємо, що MindsEye вийшла 10 червня на ПК та консолях. Гра вийшла погано оптимізованою і не здобула популярності серед гравців. При цьому за кілька місяців до релізу в команді пройшли масштабні звільнення — вони зачепили департамент видавництва, тестувальників та артвідділ.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів