«Надто політична для надто нестабільної країни». Ubisoft відмовилася від Assassin’s Creed про колишнього раба на півдні США
Компанія Ubisoft працювала над Assassin’s Creed, події якої відбувалися після Громадянської війни в США та в період Реконструкції, що настав у 1860–1870-х роках. Головним героєм мав стати темношкірий персонаж, однак студія скасувала гру через негативний фідбек щодо Assassin’s Creed Shadows та поточної політичної ситуації в США.
Видання Game File поспілкувалося з п’ятьма нинішніми та колишніми співробітниками Ubisoft на умовах анонімності. За їхніми словами, гравці мали взяти на себе роль темношкірого героя, який раніше перебував у рабстві на Півдні та переїхав на Захід, аби почати нове життя. За сюжетом його мали завербувати Асасини, і вже після цього він повернувся б на Південь, щоб боротися за справедливість у конфлікті, який, зокрема, зіштовхнув би його з появою Ку-клукс-клану.
Співрозмовники захоплено відгукувалися про гру, але водночас були розчаровані її скасуванням, яке вони сприйняли як поступку Ubisoft перед можливими суперечками. Зокрема, роботу зупинили через дві причини:
- негативна реакція гравців на Ясуке — темношкірого самурая, який став одним з протагоністів Assassin’s Creed Shadows;
- занепокоєння, що політичний клімат у США стає дедалі напруженішим.
«Надто політична для надто нестабільної країни — якщо коротко», — зазначив один з розробників.

10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів