«Все перетворилося на перегони безголових курчат». Видавничий директор Baldur’s Gate 3 сумнівається в успіху ШІ-гри від Ілона Маска
Керівник видавничого напряму Larian Studios Майкл Даус сумнівається в успіху ШІ-гри від Ілона Маска. На його думку, штучний інтелект може бути інструментом, однак він «не вирішить головну проблему індустрії» — нестачу лідерства та бачення.
«Насправді цій галузі потрібно не більше математично створених, психологічно навчених ігрових циклів, а радше більше втілення світів, з якими люди взаємодіють або хочуть взаємодіяти. Штучний інтелект має своє місце як інструмент, але у нас є всі інструменти світу, і вони не компенсують неймовірну відсутність переконливого керівництва. Штучний інтелект не вирішить найбільшу проблему в галузі — лідерства та бачення.
Не знаю, чому ніхто ніколи про це не говорить, але до краху роздрібної торгівлі саме вона встановлювала правила: якість, ціна, доступність тощо. Коли вона зазнала краху, розумним за замовчуванням було б насолоджуватися відмовою від посередників та безпосередньою взаємодією з аудиторією у своєрідних стосунках 1:1. Цього не сталося. Все перетворилося на перегони безголових курчат, які тривають до звіту про прибутки та збитки. Штучний інтелект цього не вирішить. Ті, хто досягне успіху, — це люди, які створюють щось для людей», — зазначає Даус.
Він наголошує, що ігровій індустрії потрібно «більше людського самовираження, а не менше». За словами Дауса, багато технологій (VR, хмарні технології) були просто венчурним кешґрабом і зараз галузі потрібен не черговий кешґраб, а стійкість.
«Немає резонансу без взаємної поваги. Немає взаємної поваги без поваги до ремесла. Немає ремесла без людського дотику; без відносної „проблеми скіла“, або „демонстрації іншості“. Перетворити ігри на цифровий, беземоційний контент — означає відмовитися від будь-якого резонансу... а саме заради нього люди й грають!», — резюмує Даус.
Зазначимо, що раніше Ілон Маск у своїй соцмережі написав — ігрова студія The XAI випустить «чудову гру, згенеровану штучним інтелектом» до кінця 2026 року.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів