«Все перетворилося на перегони безголових курчат». Видавничий директор Baldur’s Gate 3 сумнівається в успіху ШІ-гри від Ілона Маска

Керівник видавничого напряму Larian Studios Майкл Даус сумнівається в успіху ШІ-гри від Ілона Маска. На його думку, штучний інтелект може бути інструментом, однак він «не вирішить головну проблему індустрії» — нестачу лідерства та бачення.

«Насправді цій галузі потрібно не більше математично створених, психологічно навчених ігрових циклів, а радше більше втілення світів, з якими люди взаємодіють або хочуть взаємодіяти. Штучний інтелект має своє місце як інструмент, але у нас є всі інструменти світу, і вони не компенсують неймовірну відсутність переконливого керівництва. Штучний інтелект не вирішить найбільшу проблему в галузі — лідерства та бачення.

Не знаю, чому ніхто ніколи про це не говорить, але до краху роздрібної торгівлі саме вона встановлювала правила: якість, ціна, доступність тощо. Коли вона зазнала краху, розумним за замовчуванням було б насолоджуватися відмовою від посередників та безпосередньою взаємодією з аудиторією у своєрідних стосунках 1:1. Цього не сталося. Все перетворилося на перегони безголових курчат, які тривають до звіту про прибутки та збитки. Штучний інтелект цього не вирішить. Ті, хто досягне успіху, — це люди, які створюють щось для людей», — зазначає Даус.

Він наголошує, що ігровій індустрії потрібно «більше людського самовираження, а не менше». За словами Дауса, багато технологій (VR, хмарні технології) були просто венчурним кешґрабом і зараз галузі потрібен не черговий кешґраб, а стійкість.

«Немає резонансу без взаємної поваги. Немає взаємної поваги без поваги до ремесла. Немає ремесла без людського дотику; без відносної „проблеми скіла“, або „демонстрації іншості“. Перетворити ігри на цифровий, беземоційний контент — означає відмовитися від будь-якого резонансу... а саме заради нього люди й грають!», — резюмує Даус.

Зазначимо, що раніше Ілон Маск у своїй соцмережі написав — ігрова студія The XAI випустить «чудову гру, згенеровану штучним інтелектом» до кінця 2026 року.

Що думаєте про плани Маска? Чи буде гра від його студії успішною? Можливо, погоджуєтеся скоріше з Майклом Деусом? Розповідайте в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

FiFa генерується штучним інтелектом роками, принаймні так то виглядає

Зараз їх ще Саудівська Аравія придбала і обіцяють ще більш ШІ залучати.

Це буде щось в стилі убісофт. А от ідея онлайн гри що постійно змінюється ші — цікава.

Змінюєтся що? Онлайн ігри це і так зараз гора контенту, більшість з якого ти не побачиш, гравши в гру роками.

Для того щоб зробити онлайн гру, яка постійно змінюється — не потрібен ШІ

если игра генерится AI, чего ж еще так долго выпускают?

Compute power був, є і буде головним ботлнеком будь яких ШІ-компаній/провайдерів моделей і т.п.

Підписатись на коментарі